הילס אוכל לכלבים – כל מה שחיית המחמד שלכם צריכה!

הילס אוכל לכלבים

הילס אוכל לכלבים הנו מותג מזון המציע מענה לכלבים גדולים כקטנים. מדובר במזון לכלבים בריאים, עתיר חלבון-בשר וממועט בדגנים. במאמר זה אנו ממצילים על 2 סוגים של הילס מזון לכלבים הייעודיים לרוב הכלבים שלכם. Natural Balance chicken (עוף) ו- Natural Balance tuna (טונה).

מהו מוצר נטורל בלאנס מבית הילס?

נטורל בלאנס הוא ספינת הדגל של מוצרי המזון היבש של חברת הילס. הוא מציע פריטי מזון בצורת דיסקית עגולה, כשככל שקוטר הדיסקית גדול יותר, הוא מיועד לכלב גדול יותר בגילו ובגודלו. חבילת מזון כלבים לכלב קטן מכילה חתיכות בקוטר 0.5 ס"מ ולכלב בינוני גדול 0.75-1 ס"מ. רכישת מזון לכלב גדול עבור כלב קטן תקשה עליו לפצח את יחידות המזון ורכישת מזון לכלב קטן עבור כלב גדול תהיה לא כלכלית כי היא תצריך ממנו לבלוע הרבה מאד יחידות בשביל להגיע לשובע. כל מזונות נטורל בלאנס עתירי דג ובשר ומכילות מעט מאד מרכיבי אורז ודגנים.

נטורל בלאנס עוף

נטורל בלאנס עוף מבית הילס אוכל לכלבים מגיע בצורת דיסקיות בקטרים של 0.5 ס"מ, 0.75 ס"מ ו- 1 ס"מ על פי גודל הכלב שלכם. חבילת המזון מכילה עוף ברובה המכריע, כשמעט מאד מרכיבים בכל חתיכה הם מרכיבי פחמימה (דגנים, אורז וכד'). לכן, נחשבת חבילה זו עתירת חלבון ומומלצת לצריכה לצד אוכל רטוב. ניתן למזוג אותה לכלב גם בתוספת אורז מכובס (אורז לבן עם עודף מים).

נטורל בלאנס טונה

נטורל בלאנס טונה מבית הילס מזון לכלבים מגיע אף הוא בצורת דיסקיות בגדלים דומים לגדלים של חבילת העוף. ברוב חנויות מוצרי בעלי החיים נחשב מוצר זה לנפוץ יותר על המדפים, אך אל דאגה – גם לאיכותי יותר. בדג יש לא מעט מרכיבים שלא ניתן למצוא בבשר, כמו נוגדי חמצון מסוג סלניום וגלותטיון. אלו, מהווים תוספת משמעותית לכלב שלכם. הם לא מעלים לו את רמת החלבון אך שומרים עליו מנזקים של רדיקלים חופשיים ומבטיחים, בכך, יציבות בקיבה ומניעת זיהומים פנימיים. בנוסף, טונה בתור דג – מכיל מטבעו גם מנת חלבון עתירה. גרגירי המזון מסתמכים גם על מינון נמוך של פחמימות דגנים ואורז.

Main אופנה כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ציוד קמפינג
השנה האחרונה הובילה יותר ויותר אנשים לצאת אל הטבע ולהנות מהיופי והמרחבים שמציעה המדינה שלנו. בצפון...
קרא עוד »
ינו 13, 2021
הסכנות שבפתיחת עסק, ומה מומלץ שיהיה בעסק כדי להצליח?
בארץ כדי להרוויח כסף יש כמה אופציות שלפיהן ניתן לפעול. האחת היא להיות שכירים בכל אחת מן החברות...
קרא עוד »
נוב 20, 2019
טיולונים – מה חשוב לדעת עליהם
טיולונים הן סוג של עגלות תינוק המשמשת לשאת ילד. הם עשויים בדרך כלל ממתכת, עץ או פלסטיק וניתן לדחוף...
קרא עוד »
יונ 11, 2022