הסכנות שבפתיחת עסק, ומה מומלץ שיהיה בעסק כדי להצליח?

בארץ כדי להרוויח כסף יש כמה אופציות שלפיהן ניתן לפעול. האחת היא להיות שכירים בכל אחת מן החברות שמספקות שירותים שונים, השנייה היא להיות מובטלים ולקבל סיוע מביטוח לאומי, והאחרונה היא לפתוח עסק בצורה עצמאית שממנו מצפים להגיע לכך וכך רווחים. להיות בעלים של עסק אולי נשמע בתור דבר חלומי, אבל הקמה של עסק מצריכה הרבה מאוד זמן לצד משאבים פיננסיים, ולצד שני אלה צריכים את הידע המקצועי כדי להצעיד את העסק הזה אל עבר רווחים יותר ויותר גבוהים. איך גורמים לעסק להצליח? הנה כמה דברים עיקריים בדרך אל ההצלחה.

כל מה שלקוחות אוהבים- מקפידים על שירות

אולי זה לא נכון כי הלקוח תמיד צודק, אבל זה בהחלט חשוב לתת ללקוחות את השירות הכי טוב שאותו יכולים לספק בתור בעלי עסקים. מה זה אומר בפועל? כי נותני השירות צריכים להיות זמינים בכמה אופנים, מלבד השירות הטלפוני, וגם כאשר לקוח מטלפן, זה חשוב כי יהיה שימוש בנתב שיחות עסקי שאיתו מגיעים לשלוחה הרצויה, ולא סתם נותנים ללקוח להמתין מבלי להגיע למקום המתאים. מלבד נתב שיחות זה חשוב לוודא כי יש כוח אדם מקצועי שיכול להעניק שירות וטיפול עבור כל הלקוחות השונים שמתקשרים, שולחים מייל או פקס ואף אל העסק מגיעים. לקוח מרוצה הוא לקוח שגם חוזר, וגם ממליץ הלאה בכל פה.

סטטיסטיקה לא מעודדת

הדבר הכי בולט לראות כשנכנסים אל התחום של פתיחה וניהול של עסקים, הוא העניין של הקושי להיות בעלים של עסק ולהתקדם אל עבר הרשימה של עסקים מצליחים. באופן סטטיסטי, הרוב המכריע של העסקים לא יצלחו את השנה הראשונה מן הרגע בו הם נפתחו, וגם אם ישנו עסק שעדיין קיים, אין זה אומר כי הוא מבצע מהלכים נכונים על מנת שהוא יצמח וישגשג, אלא פשוט כי יש קו אשראי שממנו נהנים עד לגבול שאותו מציבים הבנקים. איך בכל זאת יכולים לדאוג מבעוד מועד כי העסק יתקדם אל עבר הנקודות שמציבים בתוכנית העסקית? חלק ארי מן העניין הוא השירות שאותו מעניקים.

שירלי צדק

שירלי צדק

קניינית ומומחית לצרכנות וקנייה חכמה שתדאג שלא תבזבזו שקל אחד יותר ממה שאתם צריכים