הדגמים השווים של נעלי סאקוני

ספורטאים רבים נועלים כבר שנים רבות את נעלי הספורט של סאקוני. כאשר הנעליים מתבלות הם קונים דגם חדש יותר ואצל רבים מהם אפשר למצוא בארון הנעליים כמה וכמה נעליים עבור מטרות שונות, כמו נעלי סאקוני להליכה ונעלי סאקוני לריצה.

הבחירה בסאקוני 

גברים ונשים בוחרים לרכוש נעלי סאקוני מתוך ההיצע הנרחב של הדגמים החדשים. רובם כבר קיבלו המלצות מחברים או מקרובי משפחה על נעל יוצאת דופן באיכותה שהם רכשו לאחרונה ולכן נשאר רק לבחור את הדגם האידאלי ואת הצבע שהוא האהוב ביותר מתוך המגוון הגדול של הצבעים. לאחרונה ההיצע כולל נעלי ספורט מדהימות בגווני טורקיז, כתום, כחול, שחור, לבן ורבים נוספים.

הדגמים השווים לנשים

בין הדגמים החדשים שהם בולטים, נשים רוכשות את דגם 2 ENDORPHIN SHIFT  וזאת כיוון שהוא האידאלי עבור ריצות קלות להבדיל מריצות מהירות וכבדות של אצנים שמעוניינים לבצע ריצות מהירות ככל האפשר בחצאי מרתון ובמרתון. כאן קים שילוב מוצלח ביותר בין אלסטיות ורכות ולכן הלחץ בכפות הרגליים הוא מופחת ולכן הוא מאפשר את הקלילות בעת הריצה. 

אופציה נוספת היא דגם 15 RIDE בעלי סוליית PWRRUN שמעניקות תחושה עילאית ולא מוכרת של ריצה עוצמתית.

הדגמים השווים לגברים 

גברים רבים מתלבטים בין נעלי הריצה 15 GUIDE כיוון שהן מאפשרות ריצה יציבה ובטוחה, הסיכוי לנפילה הוא די קלוש לאור הביצועים הנפלאים האפשריים באמצעות נעל ייחודית זו.

או לחלופין דגם 5 FREEDOM אשר מאפשר ביצועים גבוהים מהנורמה וזאת לאור הריפוד הקל שקיים בנעל והיכולת להתמודד עם תנועות באופן גמיש בכל מקום שבו נמצאים. על האספלט, על המדרכה, בחדר הכושר ובכל מקום אחר. בכל מקרה ההנאה היא מושלמת.

להשיג באתר: https://www.athletis.co.il/

Main אופנה כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה חשוב לבחור בבדים הטובים ביותר עבור חולצות להדפסה
ישנם אירועים רבים במהלך החיים שבהם נרצה להדפיס על חולצות. סוף קורס בצבא הינו אחד הרגעים הידועים לנושא...
קרא עוד »
מרץ 25, 2019
קייטרינג מגשי אירוח – הפתרון המושלם לאירוע שלך.
הפתרון המושלם עבור כל אירוע משמח קיים פתרון נגיש, מהיר, זמין ונוח שיכול להיות פתרון ייחודי ויוצא דופן...
קרא עוד »
אפר 20, 2021
שמלות כלה צנועות זולות ומהממות – כך תאתרי את השמלה המושלמת
איזו כלה לא רוצה להיות הכי יפה והכי זוהרת בחתונה שלה? העניין הוא ששמלות כלה זה לא דבר פשוט והוא לגמרי...
קרא עוד »
ינו 19, 2022