מהו פורצלן ומהם היתרונות שלו?

בתחום הריצוף והחיפוי ניתן למנות כמה וכמה סוגים של חומרים. לכל חומר יש תכונות ומאפיינים, יש מראה משלו, מרקם וצבעים. אחד החומרים השימושיים והמוכרים הינו פורצלן. ניתן לקבוע כי כיום רבים הם הבוחרים בגרניט כחיפוי מועדף לבית, לבית העסק, למשרד ולכל מקום. הבה נמנה את היתרונות של הפורצלן, ונבין מהו פורצלן ומדוע רבים בוחרים דווקא בו כריצוף מועדף עבורם.

הפורצלן והיתרונות שלו

  • הפורצלן הינו אריח מתועש, בשונה מחומרים טבעיים שנחצבים ומעובדים, הוא מיוצר מגרגרים דקים מאוד אשר עוברים תהליכי גריסה ודחיסה על מנת להשיג את האריח הרצוי – אריח דחוס ואיכותי שיכול למלא את תפקיד הריצוף.
  • היות והוא מיוצר בתהליכים ייחודיים האריח אכן משיג רמת עמידות גבוהה מאוד. הוא נחשב לאריח ששומר על עצמו לאורך שנים רבות, והשחיקה שלו מועטה בהשוואה לכל חומר ריצוף אחר. מה שנותן לפורצלן את היתרון המובהק על פני חומרים אחרים שקיימים בשוק.
  • בחנויות החיפויים והשיש תוכלו לגלות עולם שלם של עיצובים וצבעים באריחי פורצלן. העובדה שמייצרים את הפורצלן מחלקיקים קטנים של חומר מאפשרת ליצור שלל עיצובים. מה שמרחיב לכם את האפשרויות ומקנה לכם אופציה לבחור את האריחים המתאימים ביותר לפי טעמכם האישי כמו גם בהתאם לתוצאה ולסגנון העיצוב שלכם.
  • לצד כל היתרונות של פורצלן חשוב לציין גם את נושא המחיר. ביחס לחומרים טבעיים ולשיש בלתי מעובד הפורצלן זול. מה גם שתחת הקטגוריה ניתן למצוא מוצרים בטווח מחירים נרחב, בהתאם לרמת האיכות, צפיפות החומר, סוג העיצוב וכדומה.

גם לבית שלכם כדאי לבחור פורצלן, חיפוי נהדר ועכשווי שיחזיק מעמד לאורך שנים במראה נפלא וללא שחיקה משמעותית. פתרון נהדר לכל חלל שרוצים לרצף באופן מושלם!

אולי יעניין אותך גם שיש אוניקס

Main אופנה כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
רעיונות לשיר כניסה לבת מצווה
לא סתם בת מצווה חייבת להיות היפה והמרשימה ביותר שיש. ככל שהבת מצווה תהיה יותר יפה כך כלת השמחה תהיה...
קרא עוד »
מרץ 17, 2019
ארונות ילדים – 12 טיפים חשובים
כאשר בוחרים לקנות ארון לחדר ילדים לוקחים בחשבון גורמים שונים המשפיעים על ההחלטה איזה ארון לקנות...
קרא עוד »
נוב 24, 2021
פינות אוכל – ככה תבחרו פינת אוכל אפקטיבית
כולנו מכירים את האזורים החשובים ביותר בבית, בעוד שכולנו יודעים כי החשובים ביותר הם המטבח ופינת האוכל....
קרא עוד »
פבר 24, 2020