J7 core מחודש

J7 core מחודש

מחירי הטלפונים הסלולריים הינם גבוהים ביותר, במיוחד בישראל מכיוון שאנו מחויבים גם לשלם מס. אולם לא כל אחד נדרש למכשיר המשוכלל והיקר ביותר, ישנם אשר יסתפקו בדגמים פשוטים, זולים, ועדיין J7 core נחשב לאחד המכשירים הפופולאריים ביותר. למרות העובדה שמחירו נמוך, ניתן גם לרכוש J7 core מחודש, ממש כמו חדש במחירים משתלמים ביותר.

מדוע בכלל לרכוש נייד מחודש?

יש אנשים הנרתעים מהמילה "מחודש", הם לא בדיוק בטוחים לגבי איכות המכשיר, מדוע הוא בכלל מחודש? מדובר במקרים בהם לקוח רכש את המכשיר ומסיבה כלשהי החליט להחזירו. זאת ועוד, לעיתים קיימת תקלה קטנה שיש לטפל בה, ואתם תוכלו לרכוש J7 core מחודש במחירים זולים ביותר, ועדיין הטלפון ישמש אתכם נאמנה.

מדוע J7 core מחודש?

בהחלט ניתן לומר כי זהו היה מכשיר הדגל של סמסונג לאורך שנים, למרות שאין זהו דגם חדש הוא מבוקש ביותר. מכשיר בעל מסך בגודל של 5.1 אינץ או 5.5 אינץ', יש לו מעבד בעל 8 ליבות, מצלמה אחורית, מצלמה קדמית עם רזולוציה מצוינת, והנפח – 32GB.

בהחלט מדובר במכשיר זול להפתיע, אולם אין הוא פחות איכותי, ומתאים במיוחד לילדים. הרי לא מומלץ לרכוש בעבורם מכשיר יקר במיוחד, הם גם עלולים לאבד אותו. קיבולת הסוללה היא גבוהה, ולא רק זאת, גם נשלפת.

למרות שהמכשיר יצא לשוק בשנת 2016, סמסונג המשיכה ליצרו עד שנת 2018.

J7 core מחודש – היכן רוכשים?

בכל חנות סלולר המכבדת את עצמה כמו ווקי טוקי, יציעו לכם לרכוש מכשירים חדשים לחלוטין והן מכשירים מחודשים. אתם תקבלו עבורם אחריות במקרה ומשהו קורה למכשיר, סוללה חדשה, את כל האביזרים הנדרשים, בהחלט מדובר בעסקה משתלמת במיוחד, ואתם לא תתאכזבו לרגע!

Main אופנה כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך להגדיל את מועדון הלקוחות שלך ולשמר את הקיים
לקוחות חוזרים לעסק הם ההכנסה היציבה ביותר שניתן ליצור, בעזרת מועדון לקוחות איכותי שנותן ערך ללקוחות...
קרא עוד »
ינו 05, 2019
לוכד חולדות
חולדות הן בין היצורים המלחיצים ביותר. יש להן מוניטין רע ולעתים קרובות נתפסים כמטרד. אבל יש סיבה טובה...
קרא עוד »
יול 15, 2022
מאיפה קונים מתנות יודאיקה עם הקדשה אישית?
מתבלטים איזו מתנה שתעניקו תהיה מקורית וגם אישית? מתנות כאלו צריכות כמה שיותר לעורר את הרגש עבור מקבל...
קרא עוד »
דצמ 24, 2021