איך להגדיל את מועדון הלקוחות שלך ולשמר את הקיים

לקוחות חוזרים לעסק הם ההכנסה היציבה ביותר שניתן ליצור, בעזרת מועדון לקוחות איכותי שנותן ערך ללקוחות אפשר לשמור על תזרים מזומנים טוב בעסק ובתקופות חלשות ניתן לשלוח לחברי מועדון הלקוחות הודעות על מבצעים והנחות כדי להזרים תנועה לעסק. מועדון לקוחות שנמצא בגדילה תמידית בהכרח מגדיל גם את שווי והכנסת העסק.

אז איך שומרים על לקוחות המועדון הקיים?

כדי לשמור על גודל מועדון הלקוחות הקיים, אנחנו חייבים לתת ערך ללקוחות, אנחנו צריכים שהם ידעו ששווה להם להחזיק בחברות במועדון כי בזכות החברות הם מקבלים את התמורה הכי גבוהה לכסף שלהם, תמורה שהם לא יכולים לקבל במחיר זה בעסק שלנו וגם לא אצל המתחרים. חשוב לשמור על קשר רציף עם הלקוחות ולעודד אותם להשתמש בהטבות של המועדון על בסיס קבוע, אחרת הם יכולים להגיע למצב שהם ירגישו שהחברות במועדון לא משתלמת להם. את שמירת הקשר הרציף עם הלקוחות ניתן וכדאי לעשות תוך כדי הגדלת המכירות, מבצעים ממוקדים המיועדים אך ורק לחברי מועדון הלקוחות, אם ניתן, אפשר לעשות אירועי מכירות אקסקלוסיביים לחברי המועדון בלבד. תוכלו למצוא רעיונות נוספים באתר https://www.style.co.il/.

בנוסף לשימור הלקוחות במועדון, אנחנו צריכים להיות בגדילה מתמדת של מועדון הלקוחות.

אז איך להגדיל את מועדון הלקוחות שלך?

כדי להגדיל את מועדון הלקוחות, אנחנו צריכים לפעול מעבר להצעת ההצטרפות למועדון הלקוחות במעמד הרכישה בסניפים השונים. מומלץ לאתר את הלקוחות גם ברשת, לדוגמא באתר האינטרנט שלנו, על ידי פעילות אקטיבית בפייסבוק, אינסטגרם ועוד. כאשר אנחנו מפרסמים את מועדון הלקוחות שלנו בפייסבוק לדוגמא, אנחנו צריכים לתת ערך ותוכן משמעותיים, יתכן שהאנשים הנחשפים לפרסום שלנו כבר חברים במועדון של המתחרים וצריך לתת להם סיבה טובה לעבור אלינו, מתנות, אירועים מיוחדים לחברי מועדון הלקוחות ולתת להם להרגיש למה מעבר למועדון הלקוחות, העסק שלנו שווה לקניה בו. אם העסק מתעסק במכירת מוצרים פיזים באיכות הגבוהה ביותר, יחד עם הפירסום להגדלת מועדון הלקוחות צריך להראות את האיכויות של העסק שלנו, כך שלקוחות פוטנציאלים ירצו לשמוע עוד ולקבל עוד.

הטיפים באדיבות אתר https://www.style.co.il/

שירלי צדק

שירלי צדק

קניינית ומומחית לצרכנות וקנייה חכמה שתדאג שלא תבזבזו שקל אחד יותר ממה שאתם צריכים