מה החשיבות של חיסונים לגורים? כמה אפשר לחכות?

לאמץ בעל חיים קטן זאת התרגשות גדולה. גור כלבים קטן הוא אחד הדברים המרגשים והמתוקים ביותר אבל חשוב לדעת כיצד לטפל בגור החדש ולהבין את משמעות החיסונים ומועדם.

כמו תינוק קטן

באמת הגור החדש בביתכם הוא כמו תינוק חדש. הוא יטריד אתכם בלילה, יילל ותצטרכו לדאוג לו ממש כמו לתינוק. להאכיל, להוציא לטיול או לנקות אחריו, לנסוך בו ביטחון ולדאוג לבריאותו. כמו טיפת חלב עבור תינוקות, כך גם יש לדאוג לביקורים סדירים אצל הווטרינר שינחה אתכם לגבי שגרת החיסונים וילווה אתכם בגידול הגור. הווטרינר גם יוכל להסביר מה החשיבות של חיסונים לגורים? כמה אפשר לחכות?

מערכת חיסונית תקינה, כלב בריא

שגרת החיסונים אצל הכלבים חשובה כדי למנוע מהם לחלות במחלות שונות, להידבק בתולעים או להסתבך במחלות מסוכנות. גורי הכלבים חשופים בעיקר מכיוון שהמערכת החיסונית אצלם עדיין לא מפותחת ולכן חשוב לחסן בחיסוני השגרה בהקדם ולפי הנדרש כדי להגן עליהם, לעזור להם לפתח את הנוגדנים שיגנו עליהם בהמשך ולמנוע מהם חשיפה למחלות. חיסונים מסוימים עלולים לאבד מיעילותם ולכן נדרש לחסן את הכלבים מדי שנה.

אלו חיסונים ומתי

מועדי החיסונים הם קבועים בהתאם לגילו של הכלב. את חיסון המשושה המכיל מספר חיסונים ביניהם גם את הפרוו שהיא מחלה קטלנית לגורים יש להתחיל לתת בגיל 6 שבועות ולחזור על החיסון עוד פעמיים במשך חודש. את החיסון יש לחדש מדי שנה. חיסון הכלבת ניתן בגיל 3 חודשים ועל פי חוק יש לחסן את הכלב כל שנה. חשוב להקפיד על שגרת חיסונים ולחסן במועד כדי להגן על הכלב ביציאתו מהבית ומפגשים יום יומיים עם כלבים וחיות אחרות. למידע נוסף וטרינר באשדוד

Main אופנה כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה עושים כשהמצבר נגמר? מצבר עד הבית!
מה עושים שהמצבר באוטו נגמר? כמה חבל.. זהו אחד מהמצבים הכי לא נעימים שיכולים לקרות לאדם, (אם מוציאים...
קרא עוד »
ינו 28, 2020
איך משיגים ריח של בית מלון בבית?
אם נכנסתם פעם לבית מלון, אתם בוודאי יודעים שיש בו ריח כל כך טוב שבלתי אפשרי לשכוח. לא מעט אנשים תוהים...
קרא עוד »
מרץ 24, 2022
ODT ליום הולדת – מאיזה גיל זה מתאים?
הילד שלכם חוגג יום הולדת? אתם מחפשים רעיונות לחגיגות יום ההולדת של הנסיכה שלכם? זה בדיוק הזמן לתכנן...
קרא עוד »
נוב 21, 2019