5 שיטות לאיטום קירות

איטום קירות

קירות המבנה שלכם נמצאים במצב רעוע וצריכים לעבור עבודת איטום קירות? ישנן 5 שיטות עיקריות שנפוצות כיום לאיטום של קירות. כדי שתוכלו להבין בדיוק מה אתם יכולים לעשות כדי לאטום את קירות המבנה שלכם, יהיה כדאי לכם להתחיל בכך שתתרשמו מכל מה שתוכלו לעשות במקרה שלכם.

  • בט-קל – מדובר בבטון קל שמתאים לתיקונים של אזורים קטנים וספציפיים במבנה. מתאים למבנים עם גגות משופעים.
  • זיפות גגות – דרך נפוצה למדי לאיטום של קירות וגגות. עבודת זיפות מתאימה לעבודות חיצוניות בלבד, ולצד זאת מדובר בפתרון שלא נחשב לעמיד במיוחד.
  • יריעות ביטומניות – זהו הסטנדרט כיום בתחום איטום הקירות והגגות. היריעות מחוברות למבנה על ידי הבערה שלהן. דבר אשר גורם להן להידבק לגג או לקיר שרוצים לאטום.
  • התזת סילר – היתרון של התזת חומר סילר היא שניתן לעשות בו שימוש בהתזה ובשל זאת לבצע עבודה מהירה במיוחד לאיטום הגג או קירות המבנה.
  • סיליקון – שימוש בסיליקון מתאים בעיקר בפנים המבנה, כמו למשל בחדר המקלחת, אזורים מסוימים במטבח או ליד הדלת. מדובר בדרך זולה ופשוטה לאטום אזורים ספציפיים בבית. במקרים חריגים אפשר לאטום גם קירות עם סיליקון, כאשר מדובר עם מקרים נקודתיים.

רוצים לבצע עבודת איטום עם ביטומני במבנה שלכם? כדי שהעבודה תוכל להתבצע על הצד הטוב ביותר, יהיה כדאי לכם לפנות אל מקצוענים שיוכלו להציע לכם את השירות שלהם ולעשות כל מה שצריך על מנת לדאוג לכך שתהיו מרוצים לחלוטין מטיב העבודה שתבוצע.

תתחילו לבדוק כעת אילו חברות באזור שלכם יכולות לבצע עבודת איטום מקצועית. תערכו בדיקה מעמיקה ותבחנו את המחירים שכל החברות באזור שלכם גובות. כך תוכלו לדעת בוודאות שאתם תצטרכו לשלם מחיר הוגן בעבור השירות שתזמינו.

Main אופנה כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מוצרי ים המלח
מוצרי ים המלח נחשבים מבין הטובים ביותר בתחום הקוסמטיקה והטיפוח והם נמכרים בכול  העולם! ים המלח נמצא ...
קרא עוד »
נוב 25, 2020
מה אפשר לעשות עם מקרר שהפסיק לעבוד? 
מקרר הוא אחד ממכשירי החשמל החשובים ביותר בכל בית. הוא אחראי על שימור המזון שלנו ושמירה על טריותו...
קרא עוד »
יונ 07, 2023
תכשיטי יהלומים – Are a girl best friend
לא סתם אומרים שתכשיטי יהלומים הם החברים הכי טובים של האישה. נשים אוהבות תכשיטי יהלומים כמו טבעות...
קרא עוד »
ינו 15, 2020