שתלים ביום אחד

שתלים ביום אחד

אין סיבה להשלים עם שיניים חסרות. כאשר קיים מענה מתקדם וזמין שמאפשר לכל אחד להחזיר לעצמו את החיוך המושלם – אין סיבה להמשיך להסתיר בחצי חיוך את הנעשה בפה פנימה. כי אם אפשר לבצע טיפול שתלים ביום אחד, וכך לתקן את כל הנזקים שנוצרו במהלך השנים, אז אולי באמת הגיע הזמן?

טיפול יעיל ומהיר ביום אחד

טיפולי שיניים כרוכות בקרב אנשים רבים עם קונוטציות לא נעימות. אלו ביקורים חוזרים ונשנים, כאבי שיניים וגם הוצאות גדולות מאוד. ואכן, טיפולי שיניים מורכבים גובים משאבים רבים ומתישים. אבל כל מי שכבר עבר את השלב הזה יכול להכריז בפה מלא, תרתי משמע, כי היה שווה ומשתלם. כי לפגוש את עצמכם בגרסה רעננה, בה אתם מחייכים חיוך רחב ושורות מסודרות של שיניים מתגלות – זה הישג מרשים שמשנה את איכות החיים שלכם. אבל אין זה אומר שאתם חייבים להשלים עם כל הקושי הכרוך בכך. כי יש כיום אופציות זמינות ונוחות במיוחד עבור ביצוע שתלים. אחד המועדפות מכונה בשם שתלים ביום אחד.

מה הכוונה שתלים ביום אחד?

היות וטיפולי שתלים אלו טיפולים שכרוכים בכאב, הסתגלות והתאוששות, ניתן לשלב מספר שתלים ביום אחד. כלומר, במקום לגרור רגליים ולהתקדם צעד אחר צעד, באיטיות שעלולה להיות מרגיזה ומתקילה, ניתן לבצע ביום אחד טיפול כללי שמורכב מכל השתלים שיש לבצע בחלל הפה. אמנם הטיפול אמור להיות ארוך יחסית, הוא עלול להעמיד את המטופל מול אתגר של הסתגלות למציאות חדשה אצלו בפה, אבל לכל הדעות הטיפול מומלץ ויעיל מאוד. כך מרוכז כל הטיפול ביום אחד, גם הכאב והסבל מתרכזים באותו יום. אך מעתה והלאה סיימנו עם הטיפול – כי הפה של המטופל מושלם וכל השתלים ניצבים במקומם!

אולי יעניין אתכם גם: עקירה כירורגית

Main אופנה כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מתי צריך החלקה משקמת לשיער?
אם אתן צריכות החלקה משקמת לשיער, כנראה נחשפתם לא מעט לחומרי החלקות שיער שונים. החומרים האלו יכולים...
קרא עוד »
אוג 26, 2021
היכן תוכלי למצוא גוזיות במידות גדולות?
אם את רוצה להתנהל בנוחות ולחיות אורח חיים נעים ונוח, אם את מחפשת גוזיה למידות גדולות או חזיה שתהיה...
קרא עוד »
מאי 01, 2022
איזה פתרונות לנשירת שיער קיימים כיום?
נשירת שיער יכול להגיע ממצבים רפואיים ורגשות שאנחנו חווים על בסיס קבוע. אם הבחנתם בכמות גדולה מהרגיל...
קרא עוד »
אפר 04, 2021