דילדו גדול או דילדו ענק – האם הסוד להנאה הוא בגודל?

דילדו

דילדו הוא מבין אביזרי המין הנמכרים ביותר. מוצר זה מספק לגברים ונשים הנאה מרובה והוא מיוצר במגוון גדלים, עוביים, צבעים ועיצובים. אבל מה  צריך לדעת על סוגים שונים של המוצר הזה? ובמה כדאי לבחור? הכול בהמשך.

אביזרי מין היו מאז ומעולם מנת חלקם של נשים וגברים. כבר מימי קדם יש עדויות לכך שהיו קיימים מוצרים כאלה או אחרים שנועדו לסיפוק מיני, תוך שהיו אלתורים למיניהם: זאת עד הגעתו של אביזר בשם דילדו שמדמה בצורה ראליסטית את איבר המין הגברי, הלוא הוא הפין.

אביזר זה נועד להחדרה וגינאלית או אנאלית והוא מיוצר במגוון גדלים, החל מגודל קטן למתחילים עד לדילדו בינוני וענק עבור מי שמחפש חוויה מדהימה! בין היתר ניתן למצוא מוצרים כמו סטראפ און שמקנים את היכולת לענג בני זוג באמצעות חגורה שעליה דילדו שמיוצבת על המותניים, ובכך מספקת את היכולת להחדיר את הדילדו לבן או בת הזוג.

אז במה בוחרים? והאם הסוד להנאה הוא הגודל?

בתחילה חשוב לדעת שכמו בחיים: הגודל לא קובע אלא האיכות וההתאמה לצרכים שלכם. בחרו דילדו איכותי עשוי סיליקון רפואי שמספק חוויה ראליסטית. אם אתם רק מתחילים להשתמש באביזרי מין: כדאי להתחיל דווקא עם דילדו קטן. עם הזמן תוכלו לבחור מוצרים גדולים יותר ומתקדמים שיספקו לכם הכרות עם גבולות העונג האישי והזוגי.

בחרו חנות סקס מומלצת שיש בה מגוון אביזרי מין שמתאימים לכם ולפרטנרים שלכם. כך תוכלו לחקור את המיניות שלכם ולהוסיף לה עונג רב.

אולי יעניין אתכם גם: סטרפ און

Main אופנה כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חשיבות הסוליה הרכה בנעלי תינוקות
אם אתם מתכוונים לקנות נעלי תינוקות אז תרצו לוודא כי אתם לוקחים לתשומת הלב שלכם את עניין הסוליה הרכה....
קרא עוד »
מאי 13, 2021
איך לשלב נכון חצאיות בסיס
חצאית בסיס היא החצאית המוכרת גם בשם חצאית ישרה. חצאית זו משמשת כבסיס מתחת לשמלות קצרות מידי, שלא ניתן...
קרא עוד »
פבר 03, 2022
כיצד אוכפים חוזה?
אם אתם זקוקים לעורך דין לצורך אכיפת חוזה ו/או הצד השני מחפש לאכוף את החוזה שלכם ואתם רוצים לבדוק את...
קרא עוד »
אוק 10, 2021