סובל מחרדות? זה מה שניתן לעשות

ראו כאן

העולם שאנחנו חיים בו היום מייצר חרדות על בסיס יומיומי. אז זה לא שהעולם הוא כגל כך גרוע. להיפך. העולם הוא טוב והקדוש ברוך הוא מיטיב עם ברואיו. הבעיה היא שאנחנו, בני האדם מקלקלים את מה שקבלנו. נאמר כי האלוקים עשה את האדם ישר והמה בקשו חשבונות רבים. אנחנו עזבנו את התום ואת התמימות, את התלם ואת היושר ורק מחפשים לפרוץ קדימה, שואפים להגיע למחוזות חדשים כאשר אלו לא תמיד באמת טובים לנו. כך לדוגמא עם כל הנושא של התקשורת המודרנית.

מה עושה את החרדות?

אנחנו חשופים היום לכל כך הרבה ידע. אנחנו יודעים היום הרבה יתר מכל מה שבן אנוש יכול היה לדעת עד כה. זה כולל ידע בכל נושא רפואי, זה כולל מידע על כל מה שנעשה בעולם, זה כולל עדכונים על פשע ועל אירועים בטחוניים שונים כאשר אלו בהחלט עשויים להכניס אתנו לחרדות ממה שאולי עלול להיות צפוי גם לנו. הבעיה היא חמורה עוד יותר כאש מדובר בחשיפה אל כל התכנים הללו מצד ילדים או בני נוער. כאשר הם רואים, קוראים או שומעים את כל הדברים הללו הם למעשה עשויים להגיע למצבי קיצון של חרדות ושל מתחים איתם הם לא וכלו באמת להתמודד בכוחות עצמם. מה שאומר שללא עזרה מקצועית הם עשויים לשקוע ולסבול.

מה עושים עם החרדות?

אדם שסובל מחרדות סובל סבל של אמת. הוא מתקשה להמשיך את חייו באופן סדיר. הוא לא ישן היטב הוא גם לא אוכל והוא אפילו לא נושם נכון. החרדה היא דבר משתק ממש. האדם שסובל מהחרדות גם לא תמיד יהיה מסוגל לעזור לעצמו.

כאן חשוב ללמוד לזהות את אותם המצבים ולהציע את העזרה הנחוצה ברגע האמת.

כאשר אנחנו מזהים כי אחד מבני המשפחה אינו מתפקד כרגיל, מצב הרוח שלו אינו כבימים ימימה והוא נראה שפוף ונמנע, חשוב לבדוק מה קורה אתו. לא פעם זוהי החרדה שמנהלת אותו, או נכון יותר – משתקת אותו. רק סיוע מקצועי יפתור את הבעיה מהשורש (ראו כאן)

הקליקו כאן כדי לקרוא עוד על טיפול נפשי.

Main אופנה כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מתנות ליולדת ולתינוקות שנולדו
שאלו כל אמא טרייה, והיא תגיד לכם את אותו הדבר: להיות הורה זה העבודה הכי קשה והכי טובה שיש. כן, החודשים...
קרא עוד »
אוק 28, 2020
מהן סיגריות אלקטרוניות?
אם אתם חובבי עישון בוודאי נתקלתם כבר בסיגריות האלקטרוניות החדשות. ניתן לרכוש בישראל סיגריות...
קרא עוד »
אוק 13, 2021
אוזניות ורודות – להיט אופנתי
רכישת אוזניות ורודות יכולה להיות בחירה מעולה וזאת אם תרצו לבלוט בחלל ולהיות אופנתיים במיוחד. אפשר...
קרא עוד »
ינו 26, 2022