סוגים של מזרני שטח 

הקדמה: מזרני חוץ לחלל החיצוני שלך

מזרני חוץ יכולים לספק מרחב נוח ומרגיע עבורכם להירגע בחלל החיצוני שלכם. ישנם מגוון סוגי מזרני חוץ זמינים שיכולים להתאים לצרכים הספציפיים שלך בחוץ. הנה כמה סוגים של מזרני שטח שכדאי לקחת בחשבון.

מזרונים מתנפחים

מזרונים מתנפחים הם בחירה פופולרית לשימוש חיצוני מכיוון שהם קלים, ניידים וקלים להתקנה ולאריזה. מזרונים אלו ניתנים לניפוח בעזרת משאבה פשוטה, ורבים מהם עמידים למים, מה שהופך אותם למושלמים לשימוש חיצוני.

מזרני פוטון

מזרני פוטון הם אפשרות רב-תכליתית לשימוש חיצוני. הם מחזיקים מעמד לאורך זמן, והם מושלמים לישיבה בסלון או הפיכה למיטה בלילה. הם מגיעים במגוון גדלים, מתאום ועד מלך, כדי להתאים לחללים חיצוניים שונים.

מזרני קצף

מזרני קצף מגיעים בסוגים שונים, אך מזרני קצף זיכרון ומזרני קצף לטקס פופולריים יותר עבור חללים חיצוניים. הם נוחים ועמידים ומגיעים בגדלים שונים, מספקים כרית ישיבה או שינה מושלמת ונוחה.

מזרונים עמידים למים

מזרנים עמידים למים הם אידיאליים לשימוש חיצוני, מכיוון שמזג האוויר עלול להיות בלתי צפוי. הם עשויים מחומרים עמידים למים כמו פוליאסטר, ויניל או PVC. זה מגן על המזרן מכל שפיכה מקרית או גשם בלתי צפוי.

מזרונים מתנפחים

מזרונים מתנפחים הם אופציה פופולרית המשלבת את היתרונות של קצף ומזרן מתנפח. מזרנים אלה כוללים קצף תאים פתוחים בפנים אשר מספק יותר בידוד ונוחות. הם אינם דורשים משאבה או חשמל, והם קלים להתקנה ולאריזה.

מסקנה: בחירת מזרון חוץ

בחירת מזרון חוץ תלויה בצרכים, בהעדפות ובתקציב שלך. בין אם אתה צריך מזרן מתנפח, פוטון, קצף, עמיד למים או מתנפח עצמי, יש אפשרויות שיתאימו לכל חלל חיצוני. עם הבחירה הנכונה של מזרני חוץ, תוכלו ליצור נווה מדבר חיצוני נוח ומרגיע בו תוכלו לשבת, להתרווח או לישון וליהנות מהיופי של הטבע. 

מידע נוסף באתר דרך ארץ

Main אופנה כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הדברת עכברושים – להזמין את האיש הנכון לעשות את זה
כשאנחנו חושבים על עכברושים, בדרך כלל המחשבות הן מאוד קיצוניות ובאופן שלילי. אפשר לומר שמדובר באחת...
קרא עוד »
יול 05, 2020
קייטרינג לימי הולדת – מה אסור לשכוח להזמין לחגיגה?
אז בקרוב יש לכם אל למישהו הקרוב אליכם יום הולדת ואתם מארגנים את המסיבה. ימי הולדת הינם תמיד אירוע משח...
קרא עוד »
ינו 12, 2019
איך לשמור על המדפסת שלך
המדפסת היא מכשיר חיוני בכל בית של שנות האלפיים. אם בעבר היה עלינו להרחיק לכת עד לבית הדפוס על מנת...
קרא עוד »
אפר 10, 2019