משרות יועץ אבטחת מידע

יועצי אבטחת IT מבוקשים בגלל הרמה הגוברת של איומי סייבר שמאיימים על עסקים. הכישורים הנדרשים לעבודה זו משתנים מחברה אחת לאחרת. יועץ אבטחת מידע הינו איש מקצוע העוסק באבטחת מידע והגנה על נכסים דיגיטליים. ישנם תפקידים רבים נוספים בתעשיית ה-IT הדורשים מומחיות טכנית, אך יועץ אבטחת מידע הוא אחד מהם.

מה עושה יועץ אבטחת מידע?

יועץ אבטחת מידע (ISC) הוא תפקיד המתייחס לאנשים המספקים ידע טכני והכוונה ללקוחות בכל הקשור לאבטחת מידע. הם מבצעים את התפקידים הללו על ידי מתן שירותי חינוך, הדרכה, ייעוץ וייעוץ ללקוחות בנוגע למערכות המחשב והרשתות שלהם. ה-ISC עשוי גם לספק תמיכה ללקוחות בתחומי טכנולוגיה אחרים כגון פיתוח תוכנה או ניהול רשת.

אדם בתוך ארגון המספק תמיכה טכנית למערכות ה-IT של ארגון אחר; מישהו שבא במגע עם מחשבים או רשתות בעבודה; מי שאחריותו העיקרית היא מתן תמיכה למערכות מחשוב בעבודה; מי שאחריותו העיקרית כרוכה במתן תמיכה למחשבים או לרשתות בבית; מי שאחריותו העיקרית כרוכה במתן תמיכה למחשבים או לרשתות בבית; מישהו שאחריותו העיקרית כרוכה במתן הגנה מפני נזק אפשרי למחשבים או לרשתות בבית; אדם שעובד בארגון שבו נעשה שימוש בתוכנה לפריון עובדים וניהול פיננסי; מישהו שעוזר בתחזוקת מערכות המחשוב של ארגון, כטכנאי.

לקריאת טבלאות שכר של אבטחת מידע היכנסו לאתר SEEHR

היכן נוכל ללמוד על ייעוץ אבטחת מידע?

יועצי אבטחת מידע אחראים על אבטחת הנתונים והמערכות. הם גם צריכים להתמודד עם פשעי סייבר, איומי סייבר וגם חייבים להבין טוב את הטכנולוגיה המעורבת בסוגים אלה של התקפות.. ישנם משאבים מקוונים רבים זמינים בחינם כדי לעזור ללמוד כיצד לאבטח מערכות. כמו כן כדאי לבדוק מכללות ללימוד ספציפי והכשרה מקצועית של נושא זה שאף יוכלו לסייע בהשמה עם סיום הלימודים. מידע נוסף באתר SEEHR

Main אופנה כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קניית רכבים לפירוק באשדוד – לכמה כסף אתם צריכים לצפות?
המאמר באדיבות PRK פירוק רכבים מה קורה כשתם זמנו של הרכב שלכם? אתם צריכים לרוץ אתו למוסך בתכיפות ולשלם...
קרא עוד »
ספט 29, 2021
איך תדעו שהעבודה הסמינריונית שקניתם שווה משהו?
אין פחד יותר גדול לסטודנט מאשר נכשל במבחן, עבודה לא מספיקה או אישום בהעתקה כזו או אחרת. נכון שרוב...
קרא עוד »
פבר 17, 2020
עומדת להתחתן? את חייבת יום פינוק לכלה ביום החתונה
התקופה שלפני החתונה לרוב עמוסה בתכנונים רבים, פגישות ומייצרת לחצים רבים. הלחצים הנפשיים המצטברים...
קרא עוד »
פבר 13, 2019