מה עושים במקרה של דלקת חניכיים שלא עוברת?

דלקת חניכיים היא בעיה שכיחה שיכולה להיות מאוד כואבת. זה יכול גם להוביל לזיהומים בפה ומחלות אחרות. דלקת חניכיים היא מצב שבו החניכיים מגורות ומתנפחות. דלקת חניכיים היא לא רק כואבת, היא גם יכולה להיות מסוכנת בגלל החיידקים שהיא עשויה להכיל. מאמר זה דן בטיפול בדלקת חניכיים.

דלקת חניכיים היא בעיה שכיחה בקרב צעירים ומאופיינת בדלקת בחניכיים. זה יכול לנבוע מאחד מהדברים הבאים: 

• זיהום. הסיבות הנפוצות ביותר הן וירוסים, חיידקים ופטריות. לרוב החולים יהיו תסמינים בפה, אך הם עשויים להופיע גם במקומות אחרים בגוף כגון הפנים או הצוואר. 

• זיהום של המפרקים, השרירים או הגידים. ניתן למנוע את רוב מקרי דלקת החניכיים על ידי שימוש במשטר היגיינת פה טוב כדי להרחיק חיידקים מהפה (ראה כאן למידע על איך להימנע מזיהומים). 

• מחסור ברכיבים תזונתיים: מחסור בויטמין C משפיע על כלי הדם, גורם לדלקת ברקמות סביב הפה וגורם לחניכיים נפוחות שלא שמים לב אליהן עד שהן הופכות לכאובות. 

• התייבשות: מחסור במים מקטין את יכולת הגוף לתפקד כראוי ומשפיע גם על מבנה התאים ברקמות כמו שרירים, עצמות ועור/פפילות (ראה כאן למידע כיצד למנוע התייבשות). מה הסימפטומים? דלקת חניכיים מאופיינת בדלקת של החניכיים. 

לקביעת טיפול בדלקות חניכיים היכנסו לאתר

http://www.drslutzkey.com/category/gingivitis-does-not-go-away

דלקת חניכיים היא בעיה שכיחה שיכולה להשפיע על בריאות הפה של מיליוני אנשים. זה עלול להיגרם על ידי חיידקי הפה, רובד או מחלת חניכיים, או על ידי שימוש בתרופות מסוימות. דלקת חניכיים היא מונח כללי המתייחס לדלקת של החניכיים. אם דלקת מתרחשת שוב ושוב, אז זה יכול להפחית את יכולתן של שיניים רגילות ורקמות חניכיים להחלים. עם זאת, היגיינת פה נכונה ושימוש בחוט דנטלי ירפאו בדרך כלל דלקת חניכיים תוך פרק זמן קצר. דלקת חניכיים עלולה להקשות על אנשים ללעוס מזון כראוי מכיוון שאריות מזון מצטברות בין השיניים כאשר אתה לועס את השיניים. אל תהסס לבקר את רופא השיניים שלך אם אתה שם לב שהנשיכה שלך שונה מהאופן שבו אתה עושה דברים בדרך כלל, או אם כל סימן אחר מצביע על מחלת חניכיים.

מידע נוסף באתר של ד"ר סלוצקי

Main אופנה כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
השכרת בידורית
אנשים ומפגשים, אירועים ושמחות - כולם שומרים עלינו חיוניים ומאושרים. כשמארגנים אירוע קטן או גדול עושים...
קרא עוד »
ינו 30, 2021
כל הסיבות לטפל בלחץ הדם שלכם
אין ספק כי כל מי שסובל מלחץ דם גבוה חייב לטפל בעצמו באמצעות שינוי אורח החיים שלו, כגון שינוי תזונה,...
קרא עוד »
מאי 29, 2021
4 טיפים לבחירת אולם לאירוע
המאמר באדיבות https://www.myprod.co.il אתם רוצים להפיק אירוע וחשוב לכם שהוא יהיה מוצלח? יש דבר אחד משמעותי...
קרא עוד »
אפר 24, 2022