איך תבחרי עגלה לתינוק

איך תבחרי עגלה לתינוק

במהלכם של תשעה חודשים ההורים הנרגשים לא חדלים לערוך בירורים לגבי כל דבר שיהפוך אותם מוכנים לקראת התינוק החדש. אחד מן הפריטים ההכרחיים לרכישה הוא העגלה, כשאר יש מבחר רחב מאוד של עגלות תינוק שמהן צריכים למצוא את האחת שתשמש בצורה הכי נוחה וטובה. ניתן גם להתייעץ עם הורים טריים בפורטל ima4ima שכבר רכשו עגלה ויוכלו לתת טיפים מועילים בנושא.

הגודל של התינוק

לא לכל אמא הולך להיוולד תינוק באותו הגודל, וכאשר זו שפחה גבוהה במיוחד זה חשוב לתת את הדעת לגבי האורך של העגלה מבחינת החלק של העריסה וזאת כדי שלתינוק יהיה הרבה מקום למתוח את רגליו עם עגלה שבה מבצעים שימוש עד גיל חצי שנה.

בוחרים עסקת חבילה

לפעמים הבחירה של העגלה מושפעת מהעובדה שהיא מגיעה בעסקת חבילה. מה כבר יכולה לכלול עסקה שכזו? את העגלה עם הטיולון, עם העריסה, עם הסלקל, עם תיק החתלה ואפילו עם כיוסי גשם ומטריה קטנה. אולי העלות נראית גבוהה אבל היא כוללת את כל מה שהורה מתחיל זקוק לו כדי לנוע עם התינוק בבית ומחוצה לו. כולל זמן הנסיעה.

הקיפול והמשקל של העגלה

אחד מן הדברים שהורה לומד לעשות הוא את הפעולה של הפתיחה והסגירה של עגלה שתמיד חייבת להיכנס אל תא המטען בזמן שבו יוצאים עם התינוק לבקר את הסבא והסבתא, לטיפת חלב או לטיול נעים בשמש החמה. קיפול נוח ומהיר לצד משקל סביל של עגלת תינוק הוא הדבר שאותו צריכים לבחון באופן פרגמטי למדי. מוזמנים להתייעץ עם הורים שונים באמצעות פורום הריון ולידה.

עניין של אחריות

יש חברות אשר מעניקות שירות VIP עד הבית כאשר ישנה בעיה עם העגלה, ודבר זה הוא אקוטי עבור הורה צעיר שלא מעוניין לצאת בכל פעם עם תינוק קטן. אחריות לטווח ארוך עם הגעת אחיש שירות לבית היא בגדר של סיפור הצלחה.

הולכים לאולם תצוגה

בסופו של דבר גם לאחר ששואלים את כולם לדעתם, הבחירה של עגלת תינוק היא אישית למדי וכוללת לא רק את העיצוב שלה, אלא גם את הנוחות שבה כשאר פוגשים בה פנים אל מול פנים בפעם הראשונה. הגעה להתרשמות באולם תצוגה רחב היא הדרך הכי טובה לגבש את ההחלטה.

 

Main אופנה כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בניית חדרי קירור – לשם מה זה נחוץ
לא מעט מקומות, בין אם מדובר במסעדות, חנויות מזון, מעבדות ומקומות אחרים בהם נדרשים לאחסן חפצים בקירור,...
קרא עוד »
יול 22, 2019
מה עושים במקרה של דלקת חניכיים שלא עוברת?
דלקת חניכיים היא בעיה שכיחה שיכולה להיות מאוד כואבת. זה יכול גם להוביל לזיהומים בפה ומחלות אחרות....
קרא עוד »
אפר 25, 2023
שחרור ממיסתורין של עורכי דין לתאונות דרכים: המדריך המקיף שלך
בעולם הסבוך של עניינים משפטיים סביב תאונות דרכים, תפקידו של עורך דין תאונות דרכים לרוב אינו מוערך...
קרא עוד »
ינו 23, 2024