סוגים של מחסנים לגינה

אחז מרהיטי הגן הפופולאריים ביותר הוא מחסן. בגינה ובחצר קיימת אפשרות להציב מחסן אשר יכיל בתוכו את כל החפצים הקשורים לגינה; כלי עבודה, אופניים, ערסלים, נדנדות וכן הלאה. קיים בשוק מגוון עצום של מחסני גינה מחומרים שונים, בגדלים שונים ובעיצובים רגילים או מעניינים יותר.

הרבה אנשים שמעוניינים לרכוש מחסן לגינה רוצים שהוא ישתלב בעיצוב הכללי של הגינה ולכן מציע שוק המחסנים כל מיני מחסני גינה בעיצובים מגניבים ומרשימים.

מחסן גינה איכותי

אחד הדברים החשובים ביותר בבחירת מחסן לגינה הוא הבחירה מאיזה חומר גלם יהיה עשוי המחסן החדש. בגדול, חומרי הגלם העיקריים הם עץ, פלסטיק ומתכת. כל חומר גלם הוא בעל מאפיינים שונים לטוב ולרע.

  • מחסני מתכת – היתרון של מחסני גינה העשויים ממתכת הוא שהתחזוקה שלהם היא מינימאלית ואין צורך לטפח אותם יום יום. יתרון נוסף הוא שהם זולים בצורה משמעותית מהאחרים. לעומת זאת יש למתכת חיסרון גדול שמראה שלו לא אסטטי והוא חומר פגיע יחסית. מחסני המתכת מגיעים ללא רצפה וללא חלונות, ההתקנה שלהם היא הכי מסובכת והם מתחממים במהירות.
  • מחסני פלסטיק – למחסני הפלסטיק יש יתרונות רבים: הם קיימים במספר איכויות שונות והם הכי עמידים בתנאי מזג האוויר השונים השוררים בארץ. הפלסטיק הוא חומר קל משקל והכי חשוב, אין צורך לתחזק אותו כלל. כמובן שאין דבר מושלם ולפלסטיק יש גם חסרונות קלים – ההתקנה שלהם די מסובכת וקשה לדעת מהי רמת האיכות שלהם.
  • מחסני עץ – הם בעלי מראה כפרי וחם, הם מגיעים במגוון דוגמאות וצבעים, ההתקנה שלהם קלה מאוד והטמפרטורה בתוך המחסן נשמרת קרירה. אבל, העץ הוא חומר שדורש תחזוקה תקופתית, הוא חומר יקר יחסית וקל לפרוץ אותו.

אחריות יצרן

חשוב מאוד לרכוש מחסני גינה יוקרתיים אשר יוצרו בידי חברה מוכרת על מנת שיהיה ניתן לקבל עליו אחריות במידה ויהיו בעיות. על מנת למנוע בעיות ובלאי במחסן וכדי שהאחריות תהיה תקפה, יש להיצמד להוראות היצרן השונות כאשר ההנחיה הכי חשובה היא להעמיד אותו על משטח ישר עשוי מבטון או מעץ כדי למנוע לחץ על אזורים מסוימים אשר עלול לגרום לחוסר יציבות ולעיקום חלקים.

Main אופנה כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לבחור קייטרינג בראשון לציון?
חוגגים במרכז? ההכנות לחתונה בעיצומם? רוצים לערוך ערב גיבוש מיוחד במרכז? החלק אולי החשוב ביותר בכל...
קרא עוד »
דצמ 05, 2021
מדפסת UV קטנה, זולה ואיכותית – כן, זה קיים 
התחלתם לחשוב על רכישת מדפסת חדשה? אתם רוצים להתקדם ולדעת שקניתם את המדפסת הכי טובה שיש? אם כך, כדאי...
קרא עוד »
מרץ 01, 2021
מוצרי טיפוח חלב נאקות – סוד הקסם של חלב נאקות
על חלב נאקות כבר שמעתם? אם לא, כדאי לכם להמשיך לקרוא ולגלות את עולם מוצרי טיפוח טבעיים לעור ולשיער...
קרא עוד »
דצמ 07, 2020