3 מושגי חובה בבחירת אוכל לחתולים

האם יש לכם חתול בבית? אולי אפילו שניים? זהו סימן מובהק שאתם נהנים לגדל את חיות המחמד החמודות והרגישות הללו, ואחד הפרמטרים החשובים ביותר בחייו של כל חתול, הוא האוכל אותו אתם מגישים לו. כאן נכתוב על 3 מושגי חובה בבחירת אוכל לחתולים.

בחירת המזון

יש להתאים  את המזון לאופיו של החתול, לגילו, האם הוא מעורב או גזעי? האם זהו חתול גדול או קטן יותר? חשוב מאוד לבחור מזון איכותי בעל ערכי תזונה גבוהים, להגיש לחתול מידי יום אוכל במינון נכון, כל זאת בכדי לשמור על בריאותו לאורך שנים.

אוכל יבש

בחנויות לציוד בעלי חיים תוכלו למצוא גם מזון יבש לחתולים. בהחלט מומלץ להרגיל את החתול לאכול מזון יבש, ואין זה משנה מהו גילו, אוכל בעל ערכים תזונתיים גבוהים שיספק לחתול לכם את כל מה שצריך בכדי שיגדל להיות בריא.

עד גיל שנה יש להגיש לחתול מזון המיועד לגורים, ועם חלוף השנה לקנות לחתול אוכל יבש המיועד לחתולים בוגרים. במקרים מסוימים חתולים לא ירצו לאכול אוכל יבש, לכן בהחלט מותר להגיש להם מזון רטוב ויותר מאוחר להרגילם למזון יבש שוב.

אוכל רטוב

ההמלצה הגורפת היא לתת לחתול אוכל יבש, אולם בכל פעם שתירצו לצ'פר את חתולכם, הגישו לו אוכל רטוב. את המזון הרטוב יש לבחור על פי טעמו, תוך כדי ניסוי וטעייה וכמובן שהוא חייב להיות גם איכותי.

אוכל על פי גיל

כאשר אתם בוחרים אוכל לחתולים, יש להתחשב בגיל החתול. לכן תוכלו למצוא אוכל לגורים, לבוגרים מעל גיל שנה, ומבוגרים, ואף קיים אוכל לחתולים הסובלים מבעיות רפואיות. לכל גיל יש צרכים שונים משלו, ובהחלט לא מומלץ להתעלם מהנושא. מידע נוסף באתר https://mhaim1.com

Main אופנה כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ארונות ילדים – 12 טיפים חשובים
כאשר בוחרים לקנות ארון לחדר ילדים לוקחים בחשבון גורמים שונים המשפיעים על ההחלטה איזה ארון לקנות...
קרא עוד »
נוב 24, 2021
5 טיפים שיעזרו לכם לבחור מכונת תספורת
יש אנשים שבוחרים להסתפר עם מספריים וסכין בצורה הכי פשוטה, הכי בסיסית שיש. לעומת זאת, יש אנשים שמעדיפים...
קרא עוד »
יונ 06, 2020
כל מה שצריך לדעת על טבעת איטרניטי
אין דבר שמייצג את האין־סוף יותר מטבעת איטרניטי. הטבעת היא אינה רק תכשיט שובה עין ומדהים שיופיו קורן...
קרא עוד »
דצמ 01, 2021