מה לומדים בקורס לק ג'ל?

ידיים וציפורניים ואין זה משנה עד כמה אתן עובדות קשה, צריכות להיראות מטופחות ואסתטיות, הרי לא לחינם נפתחו בקניונים כה הרבה פינות המיועדות רק לשם כך, מישהי מקצועית שתמרח לכן את צבע הלק בו בחרתן, ויש לציין כי לק ג'ל הרבה יותר עמיד מלק רגיל.

 

הסבה מקצועית

במיוחד בתקופת וירוס הקורונה נשים לא מעטות החליטו לעשות הסבה מקצועית וללמוד מקצוע חדש, כזה שתמיד יביא פרנסה. קורס לק ג'ל הוא אחד מהם. המתלמדות מתמקצעות בתחום טיפוח הציפורניים, נשים יוצאות מרוצות מהטיפול ומלאות גאווה על מראה הציפורניים שלהן, והמראה לא פחות מנוצץ וכמובן מושך תשומת לב. לק ג'ל הוא לק ייחודי, מאז שיצא לשוק הפך ללהיט.

 

על הלימודים

קורס לק ג'ל איננו אורך זמן והעבודה זמינה ביותר. במהלך הקורס יוקנו לכל המתלמדות כלל הכלים לטיפוח ציפורניים. בתחילה לומדים מניקור, זאת ע"י שיוף הציפורניים באמצעות מכונת שיוף הייעודית במיוחד בשביל כך. בנוסף, קורס לק ג'ל הוא המקום בו לומדים לנקות את אזור הציפורן במיוחד מסביב, שכן קיים עור עודף, ולאחר מכן מגיע שלב ניקוי הציפורניים. בדרך זו שטח הציפורן עצמה יהיה גדול יותר, לאחר שנוקה כל מה שמסביב.

 

נושאי לימוד נוספים

וזה עוד לא הכל. במהלך קורס לק ג'ל לומדים להכיר את מבנה הציפורניים, כמו גם את מבנה האנטומיה, איך בדיוק מכינים אותן לפני הטיפול, וסדר בכל הנוגע לכלל שלבי הטיפול, כאשר קיימים שני סוגי מניקור – זה הרגיל וזה הרוסי. לבסוף תלמדנה כיצד למרוח לק ג'ל בצורה מקצועית וייבוש של הציפורניים כך שהלק יחזיק הרבה זמן. אם אתן מחפשות מקצוע מבוקש ומכניס, אל תהססו, הירשמו לקורס לק ג'ל.

 

למידע נוסף, הכנסו עכשיו – האושר שבמקצוע.

Main אופנה כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מטבחי פרובנס במבצע, באילו חנויות הם קיימים?
הטרנד העכשווי בתחום המטבחים הוא מטבחים כפריים מרשימים ויפהפיים ובמיוחד מטבחי פרובנס אשר מזכירים את...
קרא עוד »
ספט 29, 2021
מסנן מים לבית – מה לשים לב כשרוכשים מסנן
בעת רכישת מסנן מים לבית, חשוב לקחת בחשבון גורמים שונים כדי להבטיח שהוא עונה על הצרכים הספציפיים שלך...
קרא עוד »
אוק 05, 2023
חולצות טי קצרות שמתאימות לכל לוק
אתם מחפשים חולצות גברים חדשות שתוכלו לעשות בהן שימוש בחיי היומיום? לא לגמרי ברור לכם מה כדאי לקנות...
קרא עוד »
מאי 26, 2022