משטח ספוג לאחסון

משטח ספוג לאחסון

שימוש במשטח ספוג לאחסון kaizen foam היא שיטה מהפכנית, יעילה ומתקדמת כדי לשמור ציוד, בתחומי עיסוק שונים.

בזכות השימוש באופציה מתוחכמת זו, שומרים על הציוד וגם כל הפריטים מסודרים בשיטת האחסון הנוחה לאיש המקצוע כך שיוכל למצוא אותם, להשתמש בהם ולאחר מכן להחזירם למקום הספציפי.

משטח ספוג לאחסון

החשיבה היא לקבע כל מוצר בעומקו של הספוג על פי גודלו הייחודי. כאשר הפריט נמצא בתוך הספוג, הוא לא זז וכך בעליו יודע בדיוק היכן ממוקם כל סוג של ציוד. 

לוקחים את כל כלי העבודה או ציוד יקר ערך כמו זה של הצלמים, מחליטים איפה ימוקם כל דבר וחותכים את הספוג בדיוק על פי צורתו של כלי זה. מוציאים את שכבות הספוג המיותרות ובשקע שנוצר מניחים את הפריט הרלוונטי וכך פועלים לגבי כל הכלים.

אם מדובר לדוגמה באחסון של כל עבודה במגירה או בארגז כלים, על פי נוחות העבודה מחליטים אילו מוצרים יונחו במגירה זו או בקומה מסוימת של ארגז הכלים ואילו פריטים יונחו במגירה האחרת או בקומה אחרת של ארגז הכלים.

בדרך זו לכל אביזר יש מקום אישי שלו וקל מאד לראות את כולם זה לצד זה, כל השקעים אמורים להיות מלאים ואם קיים שקע ריק, הרי שמדובר בציוד אשר נלקח ולא הוחזר. זה יכול לקרות עקב שכחה של פריט בשטח, או שמישהו לקח אותו לשימושו האישי. כאשר רואים זאת בתום העבודה קל לחפש את הפריט הספציפי בשטח וגם לבדוק עם העובדים כדי לאתר אותו. 

המסקנה היא שבזכות שיטה זו איש המקצוע חוסך כסף, כיוון שהוא מחפש כל פריט שחסר והוא אינו מוציא כספים מיותרים לרכישת מוצרים יקרים שנעלמו לו.

 

Main אופנה כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
גילוי הסודות: 5-8 אמיתות נסתרות על בחירת התקנת פרקט
הקדמה: חשיפת תעלומות התקנת פרקט בעולם עיצוב הפנים, מעט אפשרויות ריצוף משדרות את האלגנטיות הנצחית...
קרא עוד »
אוק 21, 2023
איטום בניינים – איך תדעו שאתם צריכים את זה
איטום בניינים מביא עימו יתרונות ברורים. בין היתר, כאשר הוא מבוצע היטב ביכולתו למנוע נזילות של גשם...
קרא עוד »
אפר 16, 2022
למה לרכוש מזון לכלבים באינטרנט?
כל כך הרבה לקוחות כבר הפנימו שכדי להביא מוצרים נחוצים הביתה אין צורך לצאת ולטרוח, לא צריך למלא שקיות...
קרא עוד »
מרץ 24, 2019