3 דגשים לעיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי לעורכי דין
כרטיס ביקור דיגיטלי נחשב לדבר החם ביותר בקרב בעלי מקצועות חופשיים שמכבדים את עצמם. כרטיסים מודפסים – אאוט, כרטיסים דיגיטליים – אין. אבל לפני שמצטרפים לטרנד הכל כך מוצלח ומתבקש, עיינו בבקשה בשלושת הדגשים החשובים, לעיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי לעורכי דין. כך תגדילו את מאגר הלקוחות שלכם ותחזקו את מיתוג המשרד שלכם.
לעצב את המגע האישי, שאין לאף אחד אחר
כעורכי דין שלא נמצאים לבד בשוק, עדיין יש לכם נכס שאין לאף אחד אחר. זה הרושם הראשוני שלכם, של הדמות הממשית שלכם. עיצוב אפקטיבי של כרטיס ביקור דיגיטלי לעורכי דין מתחיל, אם כן, בבחירת תמונה אישית שלכם, שתתנוסס במקום מרכזי בכרטיס. התמונה צריכה להעביר את הנכוחות שלכם, בלי מילים. זו יכולה להיות תמונה קיימת שעברה שיפור בתוכנת עיצוב או תמונה שצולמה במיוחד. העיקר שהיא תציג אתכם באור הכי נכון שאפשר.
עיצוב לוגו ופירוט התמחות
דגש נוסף שצריך ליישם בכל עיצוב של כרטיס ביקור דיגיטלי לעורכי דין ובא לחזק את השם שלכם הוא כמובן שם המשרד שלכם. שם המשרד, לרוב שם השותף או השותפים הראשיים, צריך להיות מעוצב כלוגו רשמי מרהיב. ניתן להכניס את הלוגו הקיים או לעצב לוגו חדש, שיוטמע בכרטיס סמוך לתמונתכם האישית. כמו כן, לא לשכוח לציין במקום מרכזי מהי ההתמחות או ההתמחויות של המשרד. צבע נאה וגופן מאיר עיניים אך רשמי במידה הנכונה, עושים את העבודה.
כפתורים מהירים לפעולות רצויות
הדגש החשוב הנוסף בעיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי לעורכי דין סובב סביב כפתורים לשימוש מהיר. כרטיס דיגיטלי מהווה הזדמנות להניע את הלקוח החדש לפעולה מהירה. עושים את זה על ידי הטמעת כפתורי עזר כגון חיוג לעורך דין, ניווט למשרד, שמירה באנשי קשר וכדומה.