האם כל עסק חייב מיתוג באמצעות סרטונים?

האם כל עסק חייב מיתוג באמצעות סרטונים?

עסקים רבים, מכינים סרטונים בצורות שונות, ומעלים אותם לרשת. עסקים מבוססים יותר, משקיעים היטב ביצירת מיתוג באמצעות הסרטונים. וכאן נשאלת השאלה: האם כל עסק חייב למתג את עצמו באמצעות סרטונים? מי צריך סרטון תדמית? התשובה היא, שהעסק לא חייב. אבל- לעסק מאוד מומלץ למתג את עצמו, באמצעות יצירת סדרה של סרטונים ממותגים.

מה ההבדל בין "חייב", לבין "מומלץ"?

למעשה, מה ההבדל בין המושגים "חייב" ו"מומלץ"? כאשר נבין את ההבדל, נבין מדוע סרטונים ממותגים, מומלצים מאוד לעסק.

פירוש המושג "חייב": פירוש המושג "חייב" בעולם העסקים, הוא "צריך כדי לשרוד". לכן, כל עסק חייב מיתוג. כל עסק, חייב מהלך פרסומי מסוים כדי להתפתח.

 האם עסק חייב סרטון ממותג? אי אפשר להגיד שעסק חייב סרטון ממותג. עסקים רבים היו מפותחים ומצליחים, לפני המצאת האינטרנט ואמצעי הצילום, ותוכנות עריכת הוידיאו. אבל- הסרטונים הממותגים, מומלצים מאוד מאוד לעסק.

פירוש המושג "מומלץ": פירוש המילה "מומלץ", היא המלצה, כדאי. יכול מאוד לעזור. במקרה שלנו- יש לעסקים המלצה חמה מאוד ליצור סרטונים ממותגים. סרטונים אלו, יקדמו מאוד את העסק, ואת המכירות של העסק. בעלי עסקים שיפיקו סדרה של סרטונים ממותגים, לא יתחרטו על כך.

מה תורמים הסרטונים הממותגים לעסק?

סרטונים ממותגים לעסק, תורמים ב2 דרכים:

  1. הלוגו של העסק המופיע בסרטון, גורם לעסק להיצרב בתת מודע של הלקוח. הלקוחות, יעדיפו תמיד מוצרים ממותגים. המיתוג של המוצר, יוצר רושם של מקצועיות. לכן, צוםה שרואה את הלוגו בסרטון, יחוש בתת מודע שמדובר בעסק טוב, ויזכור את העסק. לפעמים, המידע הזה, יישלף מהתת מודע בעת הצורך, כאשר הגולש יצטרך לבצע רכישה.
  2. את המיתוג של העסק, מחלקים ל2 חלקים עיקריים: הסמלים הגרפיים, והערכים. לכל עסק, יש ערכים מסוימים שמשדר בתת מודע. סרטון התדמית הממותג, מסייע להעביר את הערכים של העסק מהשדר לתת מודע, אל השדר המודע.

מומלץ לכל עסק ליצור ערוץ יוטיוב ממותג:

פעם, היה צריך להשקיע מעל מאות אלפי שקלים ביצירת ערוץ טלוויזיה. היום, אפשר לפתוח בחינם ערוץ יוטיוב. לכן, מומלץ לכל עסק שרוצה למתג את עצמו היטב ברשת, ליצור לעצמו ערוץ יוטיוב, עם סדרת סרטונים ממותגים בנושאים שונים הקשורים לעסק. להפקת סרטון ממותג לעסק היכנסו לאתר https://www.blue-monkeys.com/he/.

Main אופנה כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סוגי צנטרים לזילוף
השוני בין צנטרים לזילוף הוא סוג הפסים שהם יכולים להפיק. כך שישנם צנטרים שמיועדים להכנה של פסים עבים,...
קרא עוד »
אוג 08, 2019
מדביר עכברים – כך הוא עובד
עבודתו של מדביר עכברים מתבצעת על ידי שימוש ברעל עכברים, מלכודות ברזל ומיקום נכון של כל מלכודת. שלושת...
קרא עוד »
יול 10, 2021
מדיח בוש: המנצח הבלתי מעורער בתחום המדיחים
כשאנחנו ניגשים לרכוש מכשיר חשמלי מסוים לבית, באופן טבעי נרצה לעשות השוואה בין סוגים ודגמים שונים של...
קרא עוד »
ינו 19, 2022