בורג' בנימינה – המקום הכי מומלץ לאירועי יוקרה

גני אירועים מומלצים בקיסריה

עומדים לקיים אירוע פרטי או עסקי בזמן הקרוב? מחפשים אחר מתחמי אירוח מושקעים וייחודיים באזור השרון? מבקרים במספר גני אירועים מומלצים בקיסריה והסביבה? זה הזמן להיחשף לנפלאות האירוח של מתחם האירועים בורג' בנימינה.

בורג' בנימינה – גן אירועים קסום וייחודי בבנימינה

בורג' בנימינה הינו מתחם אירועים הממוקם בשטח בו פועל ה-בורג', אתר היסטורי המהווה חלק משמעותי בהיסטוריה של ההתיישבות בארץ ישראל. במתחם, גן טרסות מרהיב ביופיו המשלב בתוכו את שרידיו של החאן הגדול אשר נבנה במאה ה-18 על ידי התורכים ונרכש על ידי הברון רוטשילד בשנת 1900 לטובת עבודות פלחה של ראשוני המתיישבים במושבה זיכרון יעקב.

 

במתחם בורג' בנימינה, ניתן לקיים את כל סוגי האירועים הפרטיים והעסקיים כאחד, וזאת במסגרת אירועי בוקר, צהריים או ערב, כאשר עומדת לרשותכם האפשרות לקיים מסיבת ריקודים אל תוך הלילה כחלק בלתי נפרד מאירועי חתונה וכדומה המתקיימים במתחם. אירועים במתחם בורג' בנימינה מתקיימים תחת כיפת השמיים והם משלבים בתוכם אווירה פסטורלית לצד יוקרה מפנקת, כאשר כל אירוע זוכה לפתרונות אירוח והפקה בהתאמה אישית מלאה לאופיו וצרכיו.

פתרונות האירוח וההפקה המוצעים לכם במתחם בורג' בנימינה, משלבים בין עיצוב ייחודי במסגרתו שרידיו של החאן הגדול מהווים חלק בלתי נפרד מתפאורת האירוע, לבין פתרונות קולינאריים ותכנון מיטבי של כל שלבי האירוע. לרשותכם, צוותי ניהול, הפקה ואירוח אשר ילוו אתכם לאורך כל שלבי התכנון וההפקה של האירוע, כאשר לאורך כל הדרך, תוכלו ליהנות מהתאמה מלאה בין מאפייני האירוח הנחוצים לכם לבין האווירה הפסטורלית והייחודית של המתחם.

בורג' בנימינה- גם לאירועי חתונה המשלבים בתוכם מסיבת ריקודים אל תוך הלילה

במתחם ניתן לקיים את כל סוגי האירועים הפרטיים, לרבות אירועי חתונה קסומים ויוקרתיים המשלבים בתוכם מסיבת ריקודים אל תוך הלילה. מיקומו הייחודי של המתחם, מאפשר לכם להמשיך לרקוד אל תוך הלילה מבלי להפריע לאיש בסביבה…

לפרטים נוספים על פתרונות האירוח וההפקה המוצעים לכם במתחם, צרו קשר עוד היום עם נציגי המקום ובואו לסיור התרשמות במתחם.

Main אופנה כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מתנות ליולדת ולתינוקות שנולדו
שאלו כל אמא טרייה, והיא תגיד לכם את אותו הדבר: להיות הורה זה העבודה הכי קשה והכי טובה שיש. כן, החודשים...
קרא עוד »
אוק 28, 2020
חושן מכסף – כיצד קונים חושן בצורה נכונה
אחד מסוגי התכשיטים או פריטי קישוט הפופולאריים ביותר לבית, בקרב יהודים רבים, בארץ ובכל העולם, הם...
קרא עוד »
נוב 21, 2020
קורס שמאות במכללת אפיק
הדרך שלכם להצלחה ושינוי מסלול בקריירה טמונה בבחירה של מקצוע של מקצוע שיוכל לספק אתכם ולהעניק לכם...
קרא עוד »
ינו 24, 2021