איך משתמשים בצנטרים לזילוף?

קישוטי עוגות באמצעות צנטרים לזילוף הם דרך מצוינת להוסיף נופך מיוחד לעוגות שלך. בין אם אתם מכינים עוגה ליום הולדת, יום נישואין או כל אירוע מיוחד אחר, הוספת קישוטים יכולה להפוך אותה למיוחדת עוד יותר. 

מה צריך כדי לקשט עם זילוף מדהים

בעזרת צנטרים לזילוף ניתן לייצר את קישוטי העוגה הפופולריים ביותר. אלה אביזרים קלים לשימוש. עם כמה שלבים פשוטים, אתה יכול להפוך כל עוגה למשהו ייחודי ויפה באמת. אתה צריך כדי לפזר קישוטי עוגה כמו מומחה, תצטרך:

  • עוגה כמובן (בכל גודל) – עגולה, מרובעת או מלבנית. כל טעם אפשרי! כל שעליך לעשות הוא לסמן את מקום הקישוט עבור סוג העוגה שאתה מכין. 
  • חומרים אכילים לזילוף. 
  • צנטרים לזילוף – בחרו מבין צבעים מסורתיים כמו אדום, כחול וירוק; צִבעוֹנִי; או צבעים מותאמים אישית כמו סגול וטורקיז. צור עיצוב צבעוני משלך על ידי זילוף מוקפד! 

המון דרכים לקישוט

ישנן דרכים רבות בהן תוכלו להשתמש בזילוף עם צנטרים לזילוף כדי לקשט את העוגות שלכם. מהוספת צורות צבעוניות ועד ליצירת עיצובים מורכבים, צנטרים לזילוף מאפשר לך ליצור את העוגה המושלמת לכל אירוע. 

השיטה הבסיסית היא פשוט לפזר את הקרם על גבי העוגה שלך. אך ישנן דרכים רבות בהן תוכל להשתמש בשיטה הבסיסית הזו, על מנת ליצור מראה דרמטי ורומנטי יותר. למשל, אפשר לפזר מעל בלילת העוגה את הזיזים לפני שהיא נכנסת לתנור כדי שיידבקו זה לזה בזמן האפייה. לחלופין, אפשר למרוח מעט ציפוי על דף נייר אפייה ולאחר מכן לפזר זילוף כדי שיידבק לצד העוגה בסיום. 

לסיכום, בשיטות השונות לזילוף קישוטי עוגות כאשר נשתמש בהן נכון, תוכלו מנת להעניק לעוגות שלכם מראה ייחודי ויפה. מידע נוסף באתר סער מוצריי אפייה

Main אופנה כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
על אילו מוצרי יודאיקה נהוג להדפיס הקדשה לנפטר
כאשר אדם נפטר מהעולם, בני משפחתו מחפשים את הדרכים הטובות ביותר להנציח אותו. אין דרך טובה יותר מלהנציח...
קרא עוד »
מרץ 13, 2019
בואו לבחור בין המועדונים הכי שווים לחגיגות בת מצווה
הזמן הזה של חיפוש אחר מקום שבו יכולים לערוך את האירוע של הבת יכול להיות קצר וממצה או כזה שבו מבזבזים...
קרא עוד »
ינו 27, 2019
טיפול בלחץ נפשי – הגיע הזמן לקחת את עצמכם בידיים
טיפול בלחץ נפשי הוא מה שכל אחד חייב לעצמו. אנחנו חיים בעידן שהוא במונחים רבים בלתי אפשרי. אנחנו שקועים...
קרא עוד »
אפר 17, 2022