טלפונים מחברות שונות, מתי זו הטרדה?

מכשיר הטלפון שבכיסו של כל אחד מאתנו נועד לענות על צרכים חשובים. הוא אמור להועיל לנו במידה רבה, ולאפשר לנו לבצע פעולות שונות מכל מקום. אבל לא פעם הטלפון הזה מנוצל לרעה על ידי גורמים שונים. הללו מבצעים פעולות שונות אשר מוגדרות על פי החוק כהטרדה. פעמים המטרה שלהם היא אכן להפחיד, להבעית או להטריד, ולעיתים המטרה היא שיווקית או מסחרית. בכל מקרה יש חוקים בעניין, והחוק אוסר על ביצוע הטרדות טלפוניות מכל סיבה שהיא. וזה אומר שבמידה ואדם חש שהוא מוטרד מטלפונים שמגיעים אליו מחברות שונות, יתכן והוא יוכל לתבוע את המתקשרים אליו בגין הטרדה.

האם מדובר על הטרדה?

היות והטרדה טלפונית עשויה להיות עילה לתביעה משמעותית מאוד, שבמקרים מסוימים עשויה להביא גם לזכאות לקבלת פיצויים, יש רבים המעוניינים לדעת האם השיחות שהם קיבלו מחברות שונות מוגדרות כהטרדה. כי במידה והם אכן יכנסו להגדרה זו, יוכל האדם להגיש תביעה כנגד מי שהטריד אותו, ולקבל פיצויים על ההטרדה הזו. חשוב להבין כי כדי שהשיחות אכן תוגדרנה כהטרדה עליהן לעמוד בקריטריונים מסוימים, רק כך הם אכן יוכלו להוביל בסופו של דבר לקבלת פיצויים.

עורך דין מומחה לבירור יסודי

הידע המשפטי של אזרחים הוא לרוב מינימלי ואולי אפילו פחות. ולכן במצבים שונים הם לא ידעו מה אפשר לעשות ואילו זכויות הם יכולים לקבל בגין מקרים שהתרחשו. היות שכך יהיה נכון במקרים כאלו ליצור קשר עם עורך דין מומחה ובעל הבנה מעמיקה בתחום של הטרדות טלפוניות. ידע הוא כוח וידע עשוי להוביל בסופו של עניין לקבלת פיצויים משמעותיים. מסיבה זו נכון לשכור שירות של עורך דין ולשלם את דמי הטרחה. כי בסופו של עניין קבלת דמי הפיצויים בגין ההטרדה עתידים לכסות את ההוצאות הללו ועוד להותיר רווחים משמעותיים בידי התובע. מה גם שיש כאן מטרה חשובה נוספת, והיא לגרום לחברות שונות לרתיעה מפני ביצוע שיחות טלפון מטרידות. ככלות הכול מדובר על תופעה חמורה שצריך לעשות לה סוף.
אתם מוזמנים לפנות אל עורך דין גיל באיער לקבלת ייעוץ.

שירלי צדק

שירלי צדק

קניינית ומומחית לצרכנות וקנייה חכמה שתדאג שלא תבזבזו שקל אחד יותר ממה שאתם צריכים