צילום לחנות אינטרנט

אתם מעוניינים לשווק מוצר באינטרנט וברשתות? כל מי שמוכר מוצר באינטרנט יודע כי אנשים קונים עם העיניים, על מנת להמחיש ולהצית את לב הקונים עליו להעלות תמונה מגרה ומושקעת.

על התמונה להיות מצולמת בצורה שתבליט את טיב המוצר, אמנם יש מי שמשקיע בצילום התמונות על ידי מכשור מקצועי בסטודיו עם צלמים מקצועיים המכירים את התחום ומבינים בזוויות הצילום וכו'.

 

צילום לחנות אינטרנט – צילום עצמי

אם תרצו לחסוך בעלויות הגבוהות של צילום לחנות אינטרנט בסטודיו, עם אנשים מקצועיים בתחום, הכנו לכם מדריך קצר, שיעזור לכם לצלם את המוצר, באיכות טובה ובצורה חכמה ומשווקת.

אם אין לכם תאורה מקצועית, תעמידו את התמונה במקום מואר, על יד חלון וכדו', צלמו אותו בזווית הנכונה על מנת להפיק את התמונה הראויה שתשווק את המוצר שלכם ביעילות. השימוש בפלאש לא תמיד יציג את המוצר בצורה הטבעית והנכונה, חשבו פעמיים לפני שאתם מצלמים את המוצר.

 

צילום לחנות אינטרנט – רקע

מומלץ להשתמש ברקע לא מיוחד מידי על מנת שלא להסיט את תשומת הלב מהמוצר, כדאי ליצור מאחורי המוצר רקע לבן, על ידי שימוש בסדין, בבד או בבריסטול, בשביל לקבל רקע אחיד ויפה שלא מושך יותר מידי תשומת לב. הרקע המומלץ יכול להשתנות לפי צבע המוצר, כאשר המוצר בצבע לבן או צבע בהיר אחר לא מומלץ להשתמש ברקע בעל אותו צבע, השקיעו מעט מחשבה לפני עיצוב הרקע לתמונה.

 

צילום לחנות אינטרנט – יציבות

חצובה יכולה להועיל לכם ביציבות, על מנת להימנע מרעידות בעת צילום מוצרים, כדאי להשתמש בחצובה, כך תקבלו תמונה יותר ברורה וחדה.

כשאנחנו בודקים מוצר בחנות אנו מסובבים אותו על מנת לראות את כל הצדדים, כדאי לצלם תמונות ברורות ויפות של כל הכיוונים.

כדאי לצלם את המוצר בסביבתו הטבעית על מנת להמחיש את השימוש שלו.

שירלי צדק

שירלי צדק

קניינית ומומחית לצרכנות וקנייה חכמה שתדאג שלא תבזבזו שקל אחד יותר ממה שאתם צריכים