ריהוט משרדי

כאשר מדברים על ריהוט משרדי, רוב האנשים מדמיינים באופן אוטומטי שולחן משרדי וכיסא סטנדרטי. אכן מדובר על הרהיטים של פעם, אשר עד היום מככבים בלא מעט משרדים. אך חברות, ארגונים ובתי עסק, שהפנימו את רוח התקופה, נוטים לחשוב קודם כל על הצרכים של העובדים שלהם. אין ספק כי עובדים שיבלו את רוב הזמן שלהם בישיבה על כיסא מול מסך המחשב, יסבלו בשלב כזה או אחר ממגוון רחב של בעיות רפואיות. מדובר על כאבי גב, כאבי צוואר, שרירי רגליים מקוצרים וחילוף חומרים איטי יותר. מחקרים רבים שנעשו בנושא, הראו כי שעה של ישיבה רציפה, משפיעה באופן ניכר על פעילות האנזימים בגוף ועל האטה משמעותית בחילוף החומרים. לכן כל חברה שמעוניינת לשמור על העובדים שלה בריאים ומרוצים, צריכה להתחשב בהם כאשר היא מזמינה רהיטים למשרד.

ריהוט משרדי חדשני 

היום ניתן למצוא רהיטים משרדיים, אשר מתוכננים במיוחד על מנת לתרום לבריאות העובדים. המטרה היא לגרום לעובדים לזוז יותר במשך היום, על מנת לשפר את זרימת הדם, לשפר את חילוף החומרים שלהם, למתוח ולחזק את שרירי הגוף וכמובן לשמור על ערנות ויכולת ריכוז גבוהה יותר. רהיטים ארגונומיים שמיועדים לצורך שמירה על תנועתיות, יכולים לגרום לעובדים לשמור על גוף אקטיבי ומחשבה צלולה יותר. לכן ניתן היום למצוא לא מעט שולחנות המיועדים במיוחד עבור אנשים שמעוניינים לעבוד בעמידה, לצד כיסאות המספקים תמיכה מינימלית, היות והמטרה היא רק להוריד עומס מהגב, אך עדיין להפעיל את שרירי הרגליים. לרוב רהיטים אלו מתכווננים בקלות, ולכן ניתן להעביר אותם ממצב של עמידה למצב של ישיבה בקלות ובפשטות. 

לסיכום, ריהוט משרדי נועד על מנת להקל על העובדים לבצע את העבודה שלהם בצורה היעילה והנוחה ביותר. מומלץ לבחור ריהוט איכותי ומקצועי.

שירלי צדק

שירלי צדק

קניינית ומומחית לצרכנות וקנייה חכמה שתדאג שלא תבזבזו שקל אחד יותר ממה שאתם צריכים