איך לעלות על באלנס בורד?

 

באלנס בורד הינו מכשיר ייחודי שנועד לפעילות ספורטיבית חשובה שלה יש מטרות רבות ויתרונות לא מעטים. מדובר על לוח המונח על גליל. המתרגל עומד עליו ומנסה לשמור על שיווי משקל מבלי ליפול ממנו. התרגול עליו תורם רבות לחיזוק שרירי הליבה ובין היתר, רגליים, גב, בטן וכדומה. היתרון הנוסף הוא אימון המוח לאיזון ושיווי משקל. כל אלו ומטרות אחרות מושגות וניתן להגיע להישגים גם עם אימון קצר מדי יום. התרגול בטוח מאוד ואין חשש לפגיעה או פציעה כפי שניתן לחוות בעת אימונים על מתקנים אחרים או אפילו בעת ריצה ברחוב.

איך לעלות ולהשתמש?

האימון די פשוט מבחינה טכנית אבל די מאתגר, במיוחד למתחילים. האתגר הראשון הוא לעלות עליו במהירות, להישאר עומדים ולא ליפול. יש מספר דרכים עיקריות. הראשונה היא להניח את הלוח כאשר מרכזו מונח על הגליל ואז לעלות עם רגל אחת במרכז ומיד עם השנייה. דרך אחרת היא להניח את הלוח באלכסון כשמרכזו מונח על הגליל ואז לעלות על רגל אחת על החלק הצמוד לקרקע ומיד לעלות על הצד השני תוך כדי שמירה על שיווי משקל. ניתן לעלות גם ממצב שכיבה עם עזרת הידיים. המשך התרגול הוא עמידה או ישיבה על הלוח.

תרגול לפעילויות שונות

ניתן למצוא מכשירי באלנס בורד בגדלים שונים וכל אחד יכול למצוא את האחד המתאים לצרכיו. השיקולים לבחירה נעשים, בין היתר, על פי גובה ומשקל האדם. אימון על המכשיר טוב כתרגול ליוגה ופילאטיס, לפעילות סנובורד, סאפ, סקייטבורד, קארבר, קייטסרף וכדומה. תרגול על יבש על מכשיר כזה ישפר את היכולות והמיומנויות הרבות הנדרשות לקראתם. מומלץ לרכוש באלנס בורד אצל משווקים בעלי מוניטין אשר יכולים להציע מגוון לבחירה.  למידע הוסף בנושא לוחות איזון

שירלי צדק

שירלי צדק

קניינית ומומחית לצרכנות וקנייה חכמה שתדאג שלא תבזבזו שקל אחד יותר ממה שאתם צריכים