אנטי וירוס מומלץ וכמה מומלץ לשלם עליו

המאמר באדיבות SeKeys

אין ספק שכולנו חייבים להגן על המחשבים שלנו, כי הם כלי העבודה המרכזי שלנו. למרות שרוב המחשבים בימינו מאוד אמינים ואיכותיים, עם עדיין חשופים לפגיעות שונות ולכן אנטי וירוס הוא משהו שאי אפשר לוותר עליו. מה קונים וכמה משלמים? כל התשובות במאמר שלפניכם. 

 

איך לבחור אנטי וירוס מתאים? 

חשוב לדעת שהיום בתחום של אנטי וירוס אנחנו רואים מגוון אדיר של אפשרויות. יש לא מעט חברות שמייצרות אנטי וירוס והרשת מלאה גם בכל מיני תוכנות חינמיות בהקשר הזה. עם זאת, חשוב להבין שאותן תוכנות הגנה שתוכלו להוריד בחינם לא תמיד מספיק טובות. לכן יש טעם להשקיע בבחירת האנטי וירוס שאתם מתקינים על המחשב ולראות מה הוא כולל, האם הוא מומלץ והאם הוא יוכל לעשות את העבודה בצורה טובה. 

 

כמה תשלמו בפועל? 

כתוצאה מכך שיש הרבה סוגים של אנטי וירוס, אנחנו גם רואים קשת מחירים רחבה. מצד אחד תוכלו לקנות תוכנות הגנה ב99 ₪, אך מצד שני, תוכלו גם לקנות תוכנות אנטי וירוס במחיר של 189 ₪ ואף יותר. חשוב להבין מה ההבדל בין התוכנות השונות ואיזו הגנה כל אחת מציעה. פעמים רבות אנחנו נראה, בין היתר, שההבדל קשור גם למספר המכשירים שעליהם ניתן להתקין את אותו אנטי וירוס שבו אתם בוחרים. 

 

לכמה זמן תקבלו את הרישיון 

עוד נתון שהרבה פעמים אנשים מפספסים, הוא שאת הרישיון לשימוש בתוכנה מקבלים לרוב לזמן מוגבל. לכן חשוב לבדוק האם אתם מקבלים את הרישיון לשנה או לפרק זמן ממושך יותר. מה שבטוח זה שעם תוכנת הגנה טובה החיים שלכם ייראו אחרת. תוכלו לעשות שימוש במחשבים בלי כל קושי ובלי שום חשש מכך שעלול לקרות להם נזק כלשהו. 

Main אופנה כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חנות ספרי קודש
התנ"ך הוא הספר הנמכר ביותר בעולם, אך מעולם לא היה זמין בפורמט דיגיטלי. הסיבה לכך היא שהתנ"ך מוגן...
קרא עוד »
נוב 03, 2022
מה חשוב לדעת על כרית הנקה?
כרית הנקה היא כלי חיוני לאימהות שמניקות את תינוקן. זה מספק תמיכה הן לאם והן לתינוק, מה שהופך את התהליך...
קרא עוד »
מאי 18, 2023
מהו מרזב, ואיך נבחר את המרזב הנכון לביתנו?
מרזב הוא תעלה המובילה מים מקצה הגג. מרזב הוא תעלה המובילה מים מקצה הגג. מרזבים עשויים בדרך כלל ממתכת,...
קרא עוד »
אוק 21, 2022