5 טיפים להפקת אירוע השקה נכון

אירוע השקה הוא אירוע המשתייך אל תחומי קידום המכירות ויחסי הציבור. באירוע זה חושפים שירות או מוצר חדש בפני יזמים, בעלי עסקים ואנשי מפתח בתחום העיתונאות ויחסי הציבור כאשר המטרה היא שאלו יעבירו את המידע על המוצר המוצלח לציבור הרחב. בנוסף, לרוב אירועי ההשקה היום מוזמנים סלבריטאים אשר עוזרים בכל הקשור אל עיצוב דעת קהל. בכדי שאירוע השקה יהיה מוצלח צריך לתכנן אותו בקפידה. במאמר זה נספק לכם כמה טיפים על קצה המזלג שעיקרם: הפקת אירוע השקה מוצלח. לקריאה אודות בר לאירועים פרטיים

טיפים להפקת אירוע השקה

  1. טיימינג נכון – הצעד הראשון יהיה להחליט על המועד הנכון לאותו אירוע השקה. המועד ישפיע על החשיפה, בחירת הספקים השונים לאירוע וכמובן על התקציב. ברוב המקרים אירועי השקה נערכים באביב או בקיץ.
  2. מיקום – פעמים רבות לוקיישן נכון של האירוע הוא הנוסחה המוצלחת שלו. פעמים מעדיפים הפקת אירוע השקה במרחב סגור ויוקרתי, כמו למשל מועדון נחשב או אולם כנסים ואירועים מוכר ופעמים העדיפות היא למרחב פתוח המאפשר חיבור לנוף וטבע, כמו למשל  וילה פרטית עם חצר, בית עם גג רחב אשר צופה לים בעיר מרכזית כמו תל אביב ועוד. 
  3. פרסום ויח"צ – תכנון הפקת אירוע השקה חייב לכלול את כל הקשור אל פרסום ויחסי ציבור. כאן ניתן להחליט על טיזר שבועיים שלושה טרם האירוע, שידור חלק מההשקה בטלוויזיה בתכנית לה יש רייטינג גבוה, הזמנת ידוענים ועיתונאים, בחירת פרזנטור למוצר ועוד.
  4. ציוד לוגיסטיקה ושירותי הסעדה – חשוב לבחור מראש ולתאם עם ספקים את כל הקשור אל הציוד הנדרש לאירוע, העיצוב המועדף, הלוגיסטיקה של הסאונד, תאורה, מיזוג וכו' וכמובן את כל הקשור אל בר אלכוהול, בר קוקטיילים, בר קפה וכל דבר אשר יספק לאורחים הנאה באירוע.

חשיפה מקסימאלית – המטרה היא לחשוף באופן מקסימאלי את המוצר או השירות ולכן חשוב לוודא שאתם מעניקים לאורחים מתנות ממותגות שונות באירוע, מתנות הקשורות באופן ישיר או עקיף למוצר. למידע בנושא בר קוקטילים לאירועים

שירלי צדק

שירלי צדק

קניינית ומומחית לצרכנות וקנייה חכמה שתדאג שלא תבזבזו שקל אחד יותר ממה שאתם צריכים