קוסמטיקאית לאקנה – קריטריונים לבחירה בריאה

קוסמטיקאית לאקנה - קריטריונים לבחירה בריאה

האקנה הינה תופעה נפוצה בעיקר בקרב בני נוער אך אנשים רבים סובלים מפצעוני אקנה גם בגילאים מבוגרים יותר. קוסמטיקאית יכולה להציע מגוון טיפולים לצורך מניעת אקנה וביניהם טיפולים הדורשים ביקור תכוף אצל הקוסמטיקאית וכאלו הדורשים טיפול פעם בתקופה ארוכה. חוץ מטיפולים בסגנון זה, קוסמטיקאיות מתמחות במגוון טיפולי אסתטיקה כמו טיפולי פנים, איפור קבוע בשיטת השערה ועוד.

טיפול בשחורים

אחת הסיבות להופעת האקנה הינה עקב השחורים בפנים. שחורים אלו נוצרים עקב פעולה טבעית של הגוף המייצר חלב ומוציא אותו דרך זקיקי השיער על מנת לשמור על העור אך כאשר ישנו ייצור מוגבר של חלב (שומן), נוצרות סתימות בזקיקי השיער וכך נוצרים השחורים. השחורים בפנים מאפשרים לחיידקי האקנה להתרבות בצורה מוגברת מבדרך כלל (חיידקים אלו חיים על פני בני האדם ללא הסבת נזק ממשי לרוב) וכך נוצרים פצעוני האקנה. קוסמטיקאית מוסמכת יכולה להעניק טיפול להוצאת השחורים וזאת מבלי לפגוע בנימי הפנים או להשאיר סימנים אדומים או חומים כמו שנפוץ לאחר הוצאת השחורים בבית באמצעות לחיצות חזקות על העור. בסוף טיפול זה תדריך הקוסמטיקאית את המטופלים כיצד לנהוג על מנת למנוע את הופעת השחורים בעתיד אך במידה וזוהי תופעה שחוזרת על עצמה, יש לקבוע טיפול הוצאת שחורים באופן תכוף או לנסות טיפול אחר.

טיפולים קוסמטיים בחומצות

ישנם טיפולים קוסמטיים העושים שימוש בחומצות לצורך פתיחת זקיקי השערה הסתומים ופעולות רצויות נוספות. טיפול זה מזכיר בהשפעתו מעט את טיפול הוצאת השחורים אך איננו נעשה באמצעות לחיצות. טיפול קוסמטי נוסף בחומצות הינו טיפול הפועל להטבת וחידוש מרקם העור.

תכשירים קוסמטיים

אופן נוסף שבו יכולה לפעול הקוסמטיקאית לצורך טיפול בפצעי אקנה הינו באמצעות תכשירים קוסמטיים. טיפול אצל קוסמטיקאית בצורה הזו מתאים בעיקר כאשר עור הפנים של המטופל יבש או שמן מדי. באמצעות תכשירים תזין הקוסמטיקאית את עור הפנים של המטופל כך שישמור על הלחות הרצויה.

כיצד בוחרים קוסמטיקאית מקצועית

במידה ומצאת קוסמטיקאית וותיקה, בדוק האם יש לקוסמטיקאית זו המלצות חמות ממטופלים. בכל מקרה מומלץ לפנות לקוסמטיקאית בעלת ההכשרה הראויה וכאשר מדובר בקוסמטיקאית חדשה בתחום, אין חשש גדול משום שהיא כנראה תשקיע יותר. בדקו תמיד האם הקוסמטיקאית בוחנת את עורכם על מנת להתאים את הטיפול הנכון.

 

Main אופנה כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה חשוב לשים לב כשבוחרים פינת אוכל?
קשה לדמיין את החיים שלנו ללא אוכל, אך האמת היא כי אוכל זה דבר הרבה יותר חשוב מאשר רק צורך קיומי ויש לו...
קרא עוד »
מאי 05, 2019
גודל השטיח ביחס לגודל החדר – איך בוחרים נכון?
שטיח הוא פריט עיצובי שניתן למצוא במגוון בתים שונים. יחד עם זאת, לא תמיד מקדישים לשטיח את תשומת הלב...
קרא עוד »
ספט 19, 2021
מוצרים לטיפוח העור של הרבלייף
כאשר אתם בוחרים לעשות שימוש במוצרים לטיפוח העור של חברות שונות, זה יהיה חשוב לבדוק מה הם מכילים ועד...
קרא עוד »
נוב 23, 2021