ציפוי מגן לזכוכית – הגנה מפני ירי, הדף, פריצות ורסיסים

ציפוי מגן לזכוכית

ייעוץ לצורך הגנה

זקוקים לייעוץ הגנה בביתכם? רוצים לצפות את הזכוכית בבית ולהפוך אותה למשוריינת מפני ירי, הדף, פריצות ורסיסים? בחברת ג.ג מערכות מיגון תוכלו לשאול את כל השאלות המטרידות ולקבל ייעוץ מקצועי כיצד להגן על ביתכם באופן מקסימלי. החברה תעניק לכם מידע רב לגבי רמת סיכון הנשקפת למבנים, לגבי סיכונים בנושאי פריצות, הדף, ירי ורסיסים, היא תסרוק את מצב הדירה והבניין שלכם, תנתח סיכונים הנובעים ממקרי הדף, ירי ופריצה, תעניק לכם מידע לגבי יכולת העמידות של הבניין והבית, תבדוק את החלונות והדלתות ותוודא שהם כשרים ועמידים מפני ירי, הדף, פריצות ורסיסים.

 

להתמודד עם איומי טרור

איומי טרור לא חסרים בארץ ישראל הקטנה והיפה, אבל איזו ברירה יש לנו? אנחנו לא רוצים לעזוב את הארץ שלנו רק בגלל מתיחות ביטחונית. מכאן שהאפשרות היחידה העומדת לרשותנו היא מיגון הבית כך שגם בעת איומי טרור או איומי פריצות, נצליח להגן על עצמנו מפני האויבים ולנהל חיים שגרתיים. בואו נתחיל מהחלונות…

 

שריון חלונות זכוכית

אם יש לכם חלונות זכוכית ואתם רוצים לשריין אותם, בחרו ציפוי מגן לזכוכית ותגנו על עצמכם מפני חדירת ירי, רסיסים ומפני סכנת פריצות. זכוכית משוריינת זו זכוכית שיש בה ציפוי מגן. לכאורה היא נראית כמו כל זכוכית רגילה, אולם תכונת ההגנה שלה מרשימה ואמינה על פי התקנים הבין לאומיים המחמירים הנהוגים באמריקה ובאירופה כולה. הזכוכית תחסום את הקליעים, את הרסיסים ואת הפריצות הפוטנציאליות. אם בזכוכית רגילה ניתנת חדירה של קליע, בזכוכית משוריינת לא ניתן לחדור, וכך אתם מצילים את עצמכם מפני סכנת פגיעה או מוות, חלילה.

 

סכנה פלילית

לא תמיד הסכנה האורבת לכם היא סכנה ביטחונית. לפעמים אתם נקלעים לתסבוכת עם העולם התחתון או עם אנשים שרוצים להרע לכם ויש להם חוקים משלהם. כשאתם נמצאים בבית, זה המקום להגן על עצמכם במרחב הפרטי והאינטימי שלכם. ציפוי מגן לזכוכית יאפשר לכם הגנה מירבית גם בעת סכנת ירי של עבריינים או של כאלה המנסים להתנקש לחייכם. נשמע כמו סרט פעולה מותח? ובכן, יש כאלה שזו המציאות עבורם. כל שנותר לכם הוא להגן על עצמכם באופן מקסימלי ובכל האמצעים הקיימים לשירותכם. מוטב להיות מוגנים מאשר לחיות בחרדות ובפחדים מפני הרגע המסוכן הבא.

Main אופנה כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
האם לקנות טאבלט של אפל או של סמסונג?
חושבים לקנות טאבלט חדש ולא בטוחים אם יהיה כדאי לבחור באחד של אפל או סמסונג? ובכן, כדי להפוך את הבחירה...
קרא עוד »
דצמ 08, 2021
בשמים וגברים
היום יותר מאשר לאורך ההיסטוריה כולה לגברים יש מודעות עצמית גבוהה יותר לטיפוח, אסתטיקה ורצון להיראות...
קרא עוד »
דצמ 14, 2021
כובע עם שם לילדים, כובע מעוצב
כובעים עם שם לילדים הם דרך מצוינת להביע את האהבה והחיבה שלך לקטנטנים בחייך. לא רק שהם נראים נהדר, אלא...
קרא עוד »
מאי 02, 2023