פורמולת הרזייה – מה זה בכלל?

פורמולת הרזייה

בחיים לימדו אותנו שאין פתרונות קסם. שכל דבר אותנטי ואמתי מחייב הליכה פנימה לתוך עצמנו ושכדי להתקדם חייבים לעבור תהליך של ממש. אז אמרו! שינוי אמתי נראה מבפנים ומבחוץ, ופורמולת הרזייה היא בדיוק הדוגמה לאופן שבו שינוי מבחוץ מחולל ומקיים בתוכנו תהליכים מעמיקים. לא מדובר על תהליך פיזי נטו אלא על מהלך כולל של שינוי בחיינו.

 

מי מפחד משינוי?

פורמולת הרזייה היא אמצעי יעיל ביותר לקדם שינוי בחיים! כולנו יודעים עד כמה טעון דימוי הגוף שלנו במטענים תרבותיים וחברתיים ועד כמה אוכל נושא בחובו ממדים תרבותיים ואישיותיים. מהנקודה הזו מובן שכדי להצליח בדיאטה חשוב לשמור על שגרת חיים שנוכל לקיים לאורך זמן ולא לגרום לעצמנו לתחושה של ויתור עצמי. מי שחושב על דיאטה ומיד מתחלחל נוכח שלל האיסורים וההגבלות שעולים בראשו, צריך להמשיך לקרוא את המשך המאמר.

המשמעות הבריאותית של עלייה במשקל

משקל גוף תקין הוא לא רק עניין חברתי אלא גם עניין בריאותי. אכילה עודפת של סוכרים וממתקים עלולה להביא למחלות כמו סוכרת, וגם להוביל לירידה בתפקוד התקין של הגוף. אכילה בלתי מבוקרת של פחמימות מביאה לעלייה בצריכת הפחמימות והסוכרים וכך נוצר מעגל שמאד קשה לצאת ממנו. לכך נלוות גם בעיות אורתופדיות ובעיות במערכת העיכול. בהיבט הרגשי והתפקודי השמנה ורמת לעייפות ומזמנת מתחים שונים.

מי לא אוהב מתוקים?

הקושי לשנות הרגלים הוא מובן וברור ובהקשר של פחמימות בקושי הזה גדל שבעתיים. הגוף שרגיל לצרוך פחמימות בכמות גדולה מפתח תלות גבוהה יותר באותן הפחמימות, מה שמייצר דחף תמידי למתוקים. פורמולת הרזייה עשויה לסייע לנו בדיוק בנקודה הזו. הפחתת הדחף למתוקים בזכות צמחי המרפא הייחודיים שיש בפורמולה והגברת תחושת הרעב לא רק מצמצמת את היקף המזון שאנחנו אוכלים אלא גם מפחיתה את הדחף למתוקים, שהוא אבי אבות ההשמנה.

כלי מסייע ומעצים!

מעבר לכך פורמולת הרזייה מסייעת לשריפת השומנים ובכך מגבירה תהליכים שקורים ממילא ומזרזת את התהליכים הטבעיים של הגוף. המשמעות היא שאם נשלב בדיאטה פעילות גופנית מתונה היא תהיה הרבה יותר אפקטיבית. פורמולת הרזייה היא לא הפתרון להשמנה, אלא עוד רכיב שיסייע לכם לקיים את השינוי בצורה קלה הרבה יותר.

Main אופנה כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
רבי מודד דיגיטליים וידניים – מה עדיף ולמה?
היום ניתן למצוא בשוק לא מעט סוגים שונים של רבי מודד דיגיטליים וידניים. מדובר למעשה על מכשירי מדידה...
קרא עוד »
פבר 16, 2020
איזה ריהוט נחוץ לאוניברסיטאות ומכללות?
חינוך גבוה ואיכותי איננו צומח בחלל ריק. תנאי לימוד נאותים מתבססים במידה רבה על ריהוט לאוניברסיטאות...
קרא עוד »
מרץ 21, 2022
כרית הריון – להיט של נשים בהריון
אחד הקשיים הגדולים של נשים במהלך תקופת ההיריון נוגע ליכולת שלהן לישון בנוחות או אפילו לנוח במצבים...
קרא עוד »
פבר 10, 2021