ספירת מלאי מיקור חוץ – מתי בפעם האחרונה סייעתם מקצועית לעצמכם?

ספירת מלאי מיקור חוץ

ניהול עסק הוא לא עניין קל, בטח אם מדובר בחנות שלה יש מוצרי מזון, מוצרי כתיבה או מפעל ייצור זה או אחר. ספירת מלאי היא נושא שמכביד על כל בעלי העסקים להם יש סחורה ובכל שנה מחדש הם מוצאים את עצמם סוגרים עצמם במחסן לימים שלמים ומשביתים את הפעילות השלמה של העסק, וגם את הפעילות של החיים האישיים שלהם.

בדיוק לשם כך יש שירות המתאים לכם הנקרא ספירת מלאי מיקור חוץ שיכול להעניק לכם את הרוגע השקט והביטחון שאתם זקוקים להם בזמן ספירת המלאי.

בדיקת מלאי מיקור חוץ – הגיע הזמן לחיות גם בימי ספירת המלאי

תארו לעצמכם שבימים בהם קיימת ספירת מלאי אתם לא חייבים להשבית את העסק, ויש לכם אפילו זמן ללכת עם הילדים לרופא, או לקפוץ להורים שלכם לקפה. כל זה לא חלום, ויכול להיות בידיכם בהזמנת השירות של בדיקת מלאי מיקור חוץ אצל חברה מקצועית.

חברה מקצועית המעניקה את השירות הזה תהיה ערוכה באופן ייחודי לספירת המלאי במפעלים ובארגונים השונים יחד עם מתן המלצות על ארגון המלאי, האחזקה של המלאי והתפעול שלו. ואתם תוכלו להמשיך ולנהל את החיים העסקיים והאישיים שלכם ללא שום דאגה וברוגע.

חברת ג'סקו הוקמה בשנת 1932 ומאז עוסקת בפיקוח והשגחה על מטענים, מוצרים וסחורות לקבעת איכויות, כמויות והתאמה מושלמת לתקן, מפרט וחוזה. החברה היא נציגה של חברת ההשגחה והפיקוח הבינלאומית הגדולה בעולם SGS Group.

החברה מטפלת גם בספירות מלאי עבור חברות ועסקים ובמוצרי מזון וגרעינים, מוצרים מוגמרים, חומרי גלם, מתכות, מוצרי צריכה, טקסטיל ופלסטיקה, פוספטים, מחצבים, דשנים, כימיקלים, נפט ואף מוצרים וסחורות במגוון סוגים.

החברה מעניקה שרות עבור עמילות מכס ליצוא ויבוא, בדיקת אניות ומתן הסמכות לתקני ISO 9000 ותקנים חברתיים למיניהם. ג'סקו מאמינה בשירות אישי ואדיב, ומקצועיות ללא דופי ומשרתת לקוחות רבים בארץ ובחו"ל. לחברה ארבעה מוקדים עיקריים בתל אביב, חיפה, אשדוד ואילת.

Main אופנה כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שבוע הספר כבר כאן – הספר שיפרוץ את החומות שבכם
ספרים הם הרבה ומעבר לחומר עיוני, ספרים הם הרבה ומעבר לחטיף שמעביר את הזמן וספרים הם הרבה ומעבר לתענוג...
קרא עוד »
יונ 07, 2019
איפה כדאי לקנות חולצות בית ספר
שפע של חנויות ורשתות אופנה במרכזי הערים, בקניונים ובאתרי האינטרנט של מציעים היצע נרחב של חולצות...
קרא עוד »
מרץ 16, 2019
למה דווקא מצברי שנפ
כל מי שמחזיק ברכב פרטי, מבין את החשיבות של מצבר איכותי לרכב. למעשה מדובר על הסוללה של הרכב, שנועדה כדי...
קרא עוד »
אפר 02, 2020