מחסן גינה נמוך לאחסון ציוד גינה

מחסן גינה נמוך

מחסן גינה עם גג נמוך חוסך עלויות קנייה בהשוואה למחסן בעל גג סטנדרטי ומאפשר לכם ליהנות, בקלות, ממקום אחסון לתכולת הגינה שלכם. מחסן בגובה זה מאפשר לאחסן כל תכולה שממד הגובה אינו מהווה חלק ממנה, מאופניים ועד מכסחות דשא. כיצד מומלץ לבחור מחסן גינה נמוך? כל הפרמטרים לבחירת חדר האחסון שלכם בגינה, לרשותכם.

קבעו את שטח המחסן בהתאם לשטח החצר שלכם

בדקו מהו שטח החצר שלכם ב- מ"ר, ומהו היקף ההקצאה שאתם מעוניינים להשקיע במחסן. מאד חשוב לבחור בהיקף-מקום שלא ייצור שגרת צפיפות בחצר, ואשר תוכלו ליהנות מקיום חיי שגרה בתוכה. בכך, תוכלו להבטיח מחסן גינה נמוך אשר יתאים לממד החצר שלכם ויאפשר לכם לעבוד ולבלות בה כפי שהורגלתם עד כה.

התאימו את המחסן על פי סוג הציוד שאתם עומדים לאחסן בו

יש מחסני גינה נמוכים לאופניים ולמכסחות דשא, לדשנים חקלאיים, ועוד. בחרו במחסן האידיאלי לציוד שאתם עומדים לאחסן. בדרך כלל, מידות הפנים שלו יעידו על התאמה לסוג תכולה מסוים, וגם תשתית הריצוף והקירוי הנדרשות יסגירו מידע זה.

בחרו את חומר הייצור המועדף

פלסטיק להרכבה הנו חומר הייצור הפופולארי ביותר: הוא מיועד להרכבה עצמית, לא יקר וגם עמיד מאד ומעוגן במנגנוני הגנה מסופות וסחף. לחילופין, ניתן לבחור מחסן עץ או מתכת ייעודי. מאד מומלץ לבחור דגם שאתם חשים בטוחים בו מבפנים וגם ניכר כמתאים לסוג הציוד והתכולה שאתם מבקשים להטמיע בו.

בחרו עיצוב המתאים לחצר

זה לא סוד כי דגמים רבים של מחסן גינה נמוך מגיעים עם עיצוב ייחודי ולא נבנים באופן שרירותי. יש התאמה מלאה בין החלקים השונים המרכיבים את הקירות, הגג והדלתות (ובדגמים שיש בהם חלונות, גם אותם). מאד חשוב לבחור מחסן גינה נמוך אשר יתאים לחזון עיצוב החצר שלכם, ויתכתב עם התכולה הקיימת בו. הדבר אקוטי שבעתיים אם כבר יש ריהוט גן בחצר ונוצר צורך לבצע התאמה שלא תשבור את המראה הקיים במרחב. לשם כך, מאד מומלץ להשקיע בבחירת הצבע וצורת העיצוב של קירות המחסן ולוודא שהם מתאימים לנוף בחצר אשר זה עתה עיצבתם בחצר.

Main אופנה כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מסלולי משכנתאות שכדאי להכיר
כולם יודעים מהי משכנתא, לפחות בגדול. אבל מעבר לכך שזו הלוואה שלוקחים בשביל לקנות דירה, לרכוש נכס...
קרא עוד »
פבר 07, 2022
הובלות קטנות בירושלים והסביבה
דירה טובה היא בית לאנשים שגרים בה. זה צריך להיות מסודר ונקי, בטוח ומאובטח, מואר היטב ונוח. אם אתם רוצים...
קרא עוד »
דצמ 28, 2022
הכירו את סימנים קטנים – שלטים מעוצבים לבית, למשרד ולכל מטרה
אין ספק כי אנחנו חיים בעולם בו מידע הוא הדבר החשוב ביותר שיש. ככל שלאדם יש יותר מידע על נושא מסוים כך...
קרא עוד »
פבר 10, 2019