מה חשוב לדעת על מצבר בחולון?

מצבר בחולון

כשרכב בחולון לא מתניע, החשוד המידי הוא המצבר. במקרים רבים אכן נדרשת החלפה של חלק זה – אבל ייתכנו גם כשלים אחרים, ולכן כדאי להתנהל בהתאם להמלצות הבאות:

ניסיון התנעה עם כבלים או בדחיפה

גם כשהרכב לא מגיב לסיבוב המפתח בסוויץ', עדיין תוכלו להתניע אותו בדחיפה או עם כבלים. לאחר מכן, ולאחר נסיעה של שנה, תוכלו לכבות את הרכב ואז לנסות להתניע אותו מחדש באמצעות המצבר – אם שוב אין תגובה, אין ברירה אלא למצוא מצבר בחולון. מומלץ לנצל את האפשרות להשתמש ברכב אחרי השימוש בכבלים כדי להגיע למקום שבו אתם יכולים לחכות בנחת לשירות מצבר עד הבית/עבודה – וכך לא לבזבז זמן יקר.

שמירה על המצבר

אחרי התקנה של מצבר בחולון כדאי כמובן לשמור עליו כדי להפיק ממנו את מלוא התועלת האפשרית עד שהוא יגיע באופן טבעי לסוף חייו. בפרט חשוב לוודא שיש מספיק מים במצבר (ואם לא, כמובן להוסיף מים מזוקקים עד לגובה של כ-3 מ"מ מתחת לקצה התא הרלוונטי), לנקות קורוזיה מהקטבים (באמצעות שפיכת מים רותחים על כל קוטב בנפרד) וכמו כן להשתמש במכשירים צורכי החשמל ברכב רק כשבאמת יש בהם צורך (ולהקפיד לכבות אותם בתום השימוש).

מותגים איכותיים

ישנם תחומים שבהם מותג הופך לידוע בעיקר בגלל השקעה בפרסום. לעומת זאת בתחום המצברים השמות המוכרים – וולטה, ורטה ובעיקר שנפ – הפכו לכאלה בזכות ההשקעה המתמשכת של החברות במחקר ובפיתוח, וכן בבקרת איכות מחמירה. בהתאם כשאתם בוחרים מצבר שכזה מובטח לכם שימוש בטוח לאורך זמן רב – עד 3-4 שנים (תוחלת החיים המרבית של המצברים בימינו).

שירות מצבר עד הבית

עבור תושבי חולון ומי שמגיע לעיר זמן הוא משאב יקר ערך. בכל פעם שנדרשת קניית מצבר לרכב בחולון אפשר כמובן לחפש חנות ולהחליף את החלק בכוחות עצמכם, או להגיע למוסך על כל הטרחה הכרוכה בכך – אבל אופציה נוחה הרבה יותר היא להזמין מוסך עד הבית. איש מקצוע מיומן שמגיע אליכם, לכל מקום בחולון ובזמן קצר מאוד, מבצע את כל הבדיקות הנחוצות (למשל בדיקת מתח) על-מנת לוודא שאכן הגיע הזמן למצבר חדש – וגם מתקין אותו בזריזות, ביעילות ובמחיר הוגן.

Main אופנה כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שיעורי בית בתיווך: 5 טעויות נפוצות שכדאי להמנע מהן
כל אדם אשר ניסה לקנות דירה או למכור אחת יודע כי מדובר על משימה מאוד מורכבת וקשה ויש מעטים אשר מצליחים...
קרא עוד »
אפר 18, 2019
סוגי מגבות לתינוקות
תינוקות אוהבים מים, זהו דבר ידוע ומוכר. זמן המקלחת הוא הזמן הנעים והמפנק ביותר במהלך היום הן עבורם והן...
קרא עוד »
יול 06, 2021
מדיח כלים בוש – על איכות לא מתפשרים
כשאנחנו רוכשים מוצר חשמלי, בפרט אם מדובר במדיח כלים, אזי שישנם פרמטרים מסוימים עליהם לא נהיה מוכנים...
קרא עוד »
נוב 23, 2020