כמה עולה צילום לחתונה?

צילום חתונות הוא עניין מודולרי. כל זוג יכול להחליט אם הוא רוצה רק צילומי סטילס, או גם וידאו, אם הוא רוצה 3-4 צלמים שיתעדו כל נשייה באירוע, או צלם אחד או שניים, שילכדו את הרגעים המיוחדים,  אם הצלם צריך להתלוות לזוג לכל אורך היום, לתעד את ההכנות וגם את החלקים האחרונים בהחלט של מסיבת החתונה וכן הלאה.

לכל בחירה כזו יש מחיר משלה. להמשך קריאה בנושא מחיר צילומי חתונה 

מספר צלמים באירוע

אירוע חתונה ממוצע, מצריך נוכחות של 2 צלמי סטילס לפחות ועוד שני צלמי וידאו. מכאן והלאה, השמיים הם הגבול – אפשר לבקש צילום עם מצלמת רחפן, אפשר להגדיל את מספר הצלמים כדי לקבל כיסוי רחב יותר של האירוע ואפשר לצמצם למינימום, כי אתם גם ככה צנועים ולא צריכים תיעוד כל כך רחב.

סוגי מצלמות

צלמים מקצועיים עובדים עם סוגים שונים של מצלמות, כדי לספק ללקוחות שלהם כמה שיותר אפשרויות בחירה. אתם צריכים להחליט אם אתם רוצים מצלמת רחפן, וידאו וסטילס + צילום מגנטים לאורחים למשל, או שמספיקה לכם מצלמת סטילס אחת טובה ועוד מצלמת וידאו לרגעים מיוחדים בטקס.

תוצרים סופיים

בקטגוריית התוצרים הסופיים, אתם יכולים להזמין אלבום תמונות מעוצב, או דיסק און קי עם כל התמונות, כדי שתוכלו לערוך אלבום בעצמכם. עריכת סרט וידאו גם היא מעלה את המחיר, אבל אם אתם מזמינים גם צילום וידאו, סביר להניח שתצטרכו עריכה מקצועית בכל מקרה.

זמן עבודה

צילום האירוע יכול להתחיל זמן רב לפני שהאורחים מגיעים וללוות את הזוג בכל שלבי ההכנות לאירוע. זהו דבר מקובל ואף מומלץ, אבל זה כמובן משפיע גם על המחיר.

רוצים מידע נוסף? רעיונות לצילומי חתונה מדהימים והצעה משתלמת? התקשרו אלינו עוד היום! למידע נוסף אודות צילום בסטודיו איילון

Main אופנה כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כובע עם שם לילדים, כובע מעוצב
כובעים עם שם לילדים הם דרך מצוינת להביע את האהבה והחיבה שלך לקטנטנים בחייך. לא רק שהם נראים נהדר, אלא...
קרא עוד »
מאי 02, 2023
תכשיטי יהלומים – Are a girl best friend
לא סתם אומרים שתכשיטי יהלומים הם החברים הכי טובים של האישה. נשים אוהבות תכשיטי יהלומים כמו טבעות...
קרא עוד »
ינו 15, 2020
אביזרים ליין – מה נחוץ לחובבי היין?
גיליתם לאחרונה את נפלאות הטעם של היין? תשמחו לדעת שמדובר בתחביב מיוחד ומהנה, כיוון שיש אינספור סוגי...
קרא עוד »
אוג 23, 2022