כמה עולה להוסיף ממד בבית פרטי?

להוסיף ממד בבית פרטי

הוספת ממד בבית פרטי היא אחד הפרויקטים החשובים ליישום בתוכו. העלות מורכת ממספר נדבכים אותם יש לקחת בחשבון במהלך הבנייה. חשוב לציין כי עלות חלק מהחומרים תלויה בגודל החדר, ולכן היא עשויה להשתנות בהתאם. כשנכנסים לפרויקט בניית ממד בבית פרטי, אלה הן העלויות שצריך לקחת בחשבון.

הטמעת חומרי הגנה מתקיפות אב"כ

פרויקט זה כולל פתיחת ריצוף, הגעה למצע החול או השומשום שמתחתיו והטמעת חומרי ההגנה בשכבה זו. עלות זו זהה לעלות התקנת ריצוף בתוספת עלות חומרי ההגנה, עבודה ורווח יזמי.

רכישת דלת וחלון ייעודיים לממד

הדלת והחלון הכבדים עם לוחות הפלדה בקצה הקדמי ומנעול הפלדלת הם מרכיב עלות נוסף בבניית הממד. בחלון, משלמים גם על הזגוגית והפרופיל וגם על לוחות ההגנה הקדמיים. בדלת משלמים כמו על כל דלת פלדלת, רב בריח או שריונית חסם אחרת, בתוספת מנגנון פתיחה לממד שייכנס במקום הצילינדר הרגיל. מנגנון זה מורכב מדסקית פתיחת דלת סיבובית המשמשת גם לנעילת הדלת. כל זאת, בתוספת עבודה ורווח יזמי לחברת הבנייה.

רכישת לוחות פלדה לדיפון הקירות

זו ההשקעה העיקרית בממד. מדובר בלוחות שזהים בעוצמתם ללוחות שבקדמת החלון, אלאל שהפעם לא רק הוא ייעטף אלא כל הקירות. המטרה של שלב זה היא ליצור שכבת הגנה מתקיפה פנימית. במידה וטיל הצליח לחדור למבנה סמוך ובדרך לפגוש את המבנה שלכם הוא ייבלם או שנזקו ימוזער על ידי הלוחות. העלות מבוססת על מחירי הפלדה, מוכפלת פי גודל שטח החדר שלכם, בתוספת עבודה ורווח יזמי.

רכישת עצים ופרקטים לעטיפת דפנות החדר

אחרי הכל, מדובר בחדר שתצטרכו לחיות בו מי יודע כמה זמן. כעת הוא אמנם מוגן, אבל השארתו במצב של רצפה חפורה ולוחות פלדה אינה מצב ראלי. עוטפים את הרצפה בפרקטים ואת לוחות הפלדה בלבידי עץ. הפרויקט תלוי במחירי הפרקטים והעץ הטבעי, מוכפלת פי גודל שטח החדר שלכם, בתוספת עבודה ורווח יזמי. בכך מושלמת עלות בניית הממד. לכן, כל מי ששואל כמה עולה להוסיף ממד בבית פרטי צריך לקחת עלויות אלה בחשבון. מומלץ להסדיר חדר זה אם ביתכם אינו תקני ואינו מכיל אותו.

Main אופנה כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה ידוענים כל כך אוהבים לרכוש דירות בפארק בבלי
הרי מין הידוע כי להיות אדם מפורסם זו לא חוויה פשוטה, בייחוד לא במדינת ישראל. הרי כאן כולם חודרים...
קרא עוד »
מרץ 30, 2022
ליסינג בגדים
כשניגשים למסעדה, חנות או כל מקום שמעניק שירות ללקוחות באופן פיזי ניתן לראות ולזהות את העובדים של...
קרא עוד »
יול 12, 2019
אימון הגנה עצמית: למי זה מיועד ומי צריך לחשוב פעמיים
אימון להגנה עצמית הוא יותר מאשר ללמוד להגן על עצמו; מדובר בפיתוח ביטחון עצמי, מודעות והתניה גופנית....
קרא עוד »
אפר 24, 2024