כך העיריות חוסכות במים

ODTeam

אם תהיתם פעם מה כל עירייה בישראל עושה כדי לחסוך כסף בכל מה שקשור לגני משחקים ופארקים, כדאי שתדעו: הרבה פעמים דשא סינטטי הוא הפתרון הכי טוב שיש.

מאמר זה באדיבות דשא פרופיקס. זה אומנם נכון שתמיד כשרוצים להתקין דשא סינטטי צריך לשלם על כך לא מעט, אך מצד שני, התחזוקה של דשא כזה אח"כ הרבה יותר זולה לאורך השנים. לכן, אם במקרה גם אתם אחראים על התקציב בעירייה שבה אתם עובדים ואם אתם מחפשים את הפתרונות הכי טובים שיש בתחום הזה, כדאי לקחת בחשבון את האפשרות של דשא סינטטי ואיכותי.

כל כמה זמן מחליפים דשא סינטטי?

למה דשא כזה הרבה יותר חסכוני?

אם עדיין יש לכם דילמה ואתם לא בטוחים שגם עבור העיר שלכם זו יכולה להיות הצעה טובה וחסכונית, כדאי שתכירו כמה מהיתרונות הבולטים של דשא כזה, כמו לדוגמא:

  • לא צריך להשקות אותו
  • לא צריך לגזום או לכסח אותו
  • הוא מחזיק מעמד לשנים רבות
  • לא צריך לטפח אותו בשום צורה לאורך הזמן

משמעות הדברים היא שאחרי שיתקינו את הדשא הזה בפארק הנבחר בעיר, לא יהיה לכם בכלל צורך להזמין חברה מקצועית של גינון לצורך טיפוח הדשא. מדובר על אופציה נהדרת וחסכונית כך שזה לא מפתיע שהרבה מאוד עיריות ברחבי הארץ כבר בחרו בכך.

באיזה דשא כדאי להשקיע?

מה שלא כל האנשים יודעים, זה שכאשר מדברים על דשא סינטטי מדברים על מגוון רחב של אפשרויות. לכן אפשר להבין מדוע אתם תוהים איזה דשא תרצו לקנות, שכן בפועל אין כל טעם לקנות מוצר כזה שמהר מאוד ייהרס. קחו בחשבון שלכל דשא מהסוג הזה יש מגע מעט אחר ואם אתם רוצים שכן יהיה נעים לדרוך על הדשא, רצוי להשקיע ולקנות מוצר איכותי. למידע נוסף על התקנת דשא בבתים פרטיים.

מצד שני, זה בהחלט נכון שכאשר קונים דשא מאיכות טובה הוא גם יהיה יותר יקר, כך שזה תלוי על כמה עומד התקציב שלכם. כך או כך, אתם יכולים להיות בטוחים שהפתרון הזה יהפוך כל פארק בעיר שלכם להרבה יותר נעים ואין ספק שהילדים ישמחו מאוד לשחק על הדשא.

Main אופנה כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כרטיס ביקור יוקרתי – השקעה בפרטים הקטנים
יצירת כרטיס ביקור יוקרתי יכולה להיות בהצלחה רבה וזאת אם יודעים לעשות זאת תוך כדי הפניית תשומת לב לכל...
קרא עוד »
יול 21, 2021
10 טיפים למטבח החוץ לקראת החאפלה המשפחתית הבאה
מטבח חוץ יהפוך את האירוח בגינה או בחצר שלכם לפשוט ואטרקטיבי לצורך אירועים משפחתיים וחברתיים. תוכלו...
קרא עוד »
פבר 14, 2019
איזה פעילות בחדר בריחה אסור לכם לפספס
אם אתם מחפשים בילוי מהנה עם חברים, אשר יעניק לכם את מרב ההנאה, תוכלו להסתפק באחד מהבילויים השגרתיים...
קרא עוד »
אפר 11, 2019