יש לכם פרקטיים בבית? כדאי לשים גם שטיחים

יש לכם פרקטיים בבית? כדאי לשים גם שטיחים

לא מעט אנשים בוחרים בפרקט המכסה את הריצוף שבחדרים שונים בביתם. פרקט לרוב יעניק מראה דקורטיבי יותר לחדר בו הוא מצוי ולא פעם הוא יהווה תחליף מצוין וזול, לרצפה העשויה מרצפות ישנות ופחות יפות. אולם, כדאי מאוד לדעת, שגם כאשר בוחרים בפרקט אשר יכסה את הרצפות, כדאי מאוד לפרוש מעליו שטיח. לכאורה, הדבר נשמע תמוה שכן, הפרקט אמור להוות תחליף לשטיח. לאחר שתקראו את המאמר הבא, תבינו טוב יותר מדוע כדאי לכם לפרוש גם שטיחים לסלון בפרט ושבאר החדרים השונים בכלל, אשר יש בהם פרקט המכסה את הרצפה.

מדוע כדאי לשים שטיחים על פרקטיים

לא מעט אנשים בוחרים כיום לפרוש פרקט זמני או קבוע על מרצפות המצויות בביתם. הפרקט לכאורה אמור להוות תחליף לשטיח, מכיוון שהוא מכסה את הרצפות כולן ומעניק לרצפה מראה דקורטיבי, חמים וביתי. אולם, גם בבתים אשר יש בהם פרקט הפרוש בחדרים שונים, כדאי מאוד לפרוש מעליו שטיח. אם אתם תוהים מדוע לפרוש שטיח מעל הפרקט, הרי שיש לכך מספר סיבות: ראשית כל, השטיח (ראו שטיחים לילדים) מוסיף דקורטיביות וחן לכל חדר בו הוא מצוי. לא פעם, יהיה הבדל מהותי בין חדר המכיל בו שטיח לבין חדר אשר הפרקט שלו גלוי, מבחינה עיצובית. שטיח הוא פריט דקורטיבי ולא רק פונקציונאלי וחשוב לקחת זאת בחשבון. מלבד זאת, השטיח מעניק חמימות לבית וכן, הוא מגן גם על הפרקט עצמו מפני שריטות או חבלות כאלה ואחרות בו. אין ספק שלשטיח יש ערך רב גם אם בביתכם יש פרקטיים.

כיצד בוחרים שטיח עבור פרקט

כמובן, שעל מנת שהשטיח ישתלב באופן הרמוני בחדר בו מצוי הפרקט, יש לבחור אותו בקפידה. ראשית כל, מכיוון שכבר יש פרקט, הרי שלא תמיד חייבים לבחור בשטיח גדול מדי אשר יכסה את כל הפרקט בחדר. שטיח קטן או בינוני גם יכולים להעניק לחדר בו הם מצויים דקורטיביות. כמו כן, כדאי לבחור מאוד בשטיח אשר עשוי מחומר איכותי, אשר יחזיק מעמד לאורך זמן רב בצורה הטובה ביותר הן מבחינת המראה הוויזואלי שלו והן מבחינת המגע שלו. שטיחי סהרה יוכלו לסייע לכם לבחור את השטיח המתאים ביותר לכל חלל בבית.

Main אופנה כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מטבחים לדירות שכורות – מתי כדאי להשקיע?
דירות בשוק השכירות סובלות מדימוי של דירות מוזנחות, שהבעלים לא נוטים להשקיע בהן מעבר למינימום ההכרחי....
קרא עוד »
יונ 26, 2021
למה מצברים מתקלקלים כל כך הרבה?
המצברים אמורים לפעול במהלך כל תקופת האחריות שלהם ולפעמים גם מעבר לכך. עם זאת יש כמה גורמים שבגללם...
קרא עוד »
פבר 24, 2022
איך לבחור מדביר טרמיטים?
בגלל שהטרמיטים מאוד נפוצים בישראל גם שיטות הטיפול בהם שונות זו מזו. אולם, לא משנה באיזה שיטה אתם...
קרא עוד »
ינו 18, 2022