חליפת מיגון עץ למעלית – בטיחות ברמה הגבוהה ביותר

חליפת מיגון עץ למעלית

התקנה של מיגון עץ למעלית היא דבר הכרחי בעידן שבו המעליות המותקנות בבניינים שאין להן עדיין אכלוס מלא או באתרי בניה הן גורם עיקרי לשינוע ציוד כבד, או אביזרים שלא ניתן לשנע בדרכים אחרות. זהו למעשה סט הגנה מדהים למעלית המבטיח את השמירה על שלמותה, והגנה מירבית .

חליפת מיגון עץ למעלית – הנה הסיבה בגללה אתם זקוקים לה

באתרי בניה ובבניינים שאין להם עדיין אכלוס, או כל מקום בו המעלית משנעת ציוד כבד והיא הגורם הפעיל ביותר, יש להעניק לה תחזוקה גבוהה. מיגון עץ למעלית המורכב באמצעות חליפת המיגון המבוססת על דץ דחוס ללא רגישות למים, מעניקה בטיחות גבוהה. החליפה מעניק הגנה מלאה בין קירות המעלית ומגיעה גם בעיצובים נהדרים ועיבוד שבבי.

מיגון עץ למעלית עבור מעליות הספקים משעם המשמש כשכבה חזקה מאד העוטפת את כל המעלית פרט ללוחות הכפתורים מאפשרים עבודה חלקה ואיכותית יותר לכל הגורמים המשתמשים בה.

חליפות ההגנה למעלית בכלל וכמובן מיגון עץ למעלית בפרט מותאמים בצורה אישית למגוון סוגי המעליות, הגודל והמטרות שלהן. חברת דקו שילד בעלת וותק של מעל עשור בתחום, ואינה מתפשרת על איכות חומרי הגלם והמוצרים. ולכן מספקת חליפת הגנה למעלית איכותית הנבחרת בקפידה ומבוצעת ברמת גימור גבוהה המעניקה שמירה מירבית, מראה עיצובי והגנה יעילה בכל המובנים האפשריים החל מקירות המעלית ועד ללוח המקשים כמובן.

בדקו שילד אנחנו משווקים מיגון עבור מעליות מכל סוג לכל קבוצת נוסעים מנוסעים ועד לספקים. חליפה למעלית מעץ או חליפה מבד, חליפה משעם לספקים ועוד. החליפות בעלות עיצוב ייחודי להטמעת מראה קלאסי ובהגנה מירבית לבטיחות המשתמשים.

המוצרים של דקו-שילד מעניקים לתא המעלית שלכם הגנה אמיתית ואפקטיבית מהטובות בשוק, ולא רק למראית העין ובמערכות המצוידות בכל המרכיבים, גם הקטנים ביותר, שבזכותם תא המעלית לא רק מוגן לחלוטין, אלא נשמר לזמן לאיכות חיים ארוכה יותר.

בשנת 2008 פיתחנו והמצאנו את שיטת המוטות הטלסקופיים הפריקים בעלי המנגנון האוטומטי להתאמת עוצמת ההידוק לקירות המעלית לשם חיזוק ההגנה. במהלך השנים המשכנו לפתח ולהמציא סוגים שונים של מערכות הגנה מתקדמות למעליות על מנת לספק מענה לצרכים העדכניים של צוותים טכניים ומנהלי בניינים.

Main אופנה כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפים לבחירת מפיץ ריח ביתי
מתכוונים לקנות מפיץ ריח ביתי, אך לא כל כך בטוחים מהם הדברים שאתם צריכים לבדוק על מנת לדעת בוודאות שאתם...
קרא עוד »
מרץ 22, 2021
איך לבחור שיש למטבח?
מטבח זהו אחד מהחדרים השימושים בבית, מרחב בו מבלים בבתים רבים במשך שעות רבות ולכן יש חשיבות לעיצוב שלו...
קרא עוד »
אוק 13, 2021
ריהוט לבתי קפה
ריהוט הוא מרכיב חשוב בכל בית קפה, ובחירה בריהוט שייצור את האווירה הנכונה ומזמינה ללקוחות היא קריטית...
קרא עוד »
אפר 02, 2023