חימום תת רצפתי חשמלי

חימום תת רצפתי חשמלי

חימום תת רצפתי הוא תשתית, אשר בעלי בתים רבים כמהים לה, בייחוד בשנים האחרונות של החורף הקר והגשום שפוקד אותנו. החורף מכה בארץ בעוצמה כה גבוהה עד כי גם אם אנחנו בתוך מבנים, מתמגנים מהגשם, ככל שאין בו שטיחים, זה לא ממגן מקור והרצפה עלולה לגרום לצינה של ממש. ניתן לפתור זאת באמצעות התקנת מערך חימום תת רצפתי חשמלי.

ליהנות מרצפה חמימה ובטיחותית

כשהרצפה שלכם חמימה אתם כבר מביאים את הבית להרגשה הרבה יותר טובה בחורף. רצפה שיש מתחתיה מערך חימום תת רצפתי חשמלי אינה רק נעימה יותר מזו שלא אלא בטיחותית יותר ביחס לכל מערכת חימום אחרת. כאשר יש לכם בקרבת הרצפה תנור ספירלה, למשל – הוא עשוי להתבלות ולרשוף גיצים במצב של התנוונות כמעט מוחלטת. מערך חימום תת רצפתי חשמלי, לעומת זאת, תמיד שומר על תקני הבטיחות ומבטיח לכם סביבת חימום בטוחה וחפה מכל כשל.

להגן על עצמכם מקור באופן מיטבי

ניתן לשלוט בבקרי המערכת באופן חופשי וליהנות ממגוון רחב של טמפרטורות. המערכת מאוישת בתקן נגד שריפות וכוויות ועל כן אם כיוונתם לטמפרטורה גבוהה שעלולה לגרום לכך, המערכת עוצרת את האסקלציה ונשארת בעומס חום בטיחותי על פי כל מבחן תקן מערבי. לכן, הסדרת מערך חימום תת רצפתי חשמלי שומרת עליכם גם מפני טעויות של עצמכם.

100% בטיחותי נגד התחשמלות

מערך חימום תת רצפתי חשמלי הנו בטיחותי גם מפני סכנת התחשמלות. המערך מחובר להארקה שמתחת לרצפה ועל כן נועד לבלום את עצמו בעומס חשמל. באופן זה המערכת לא תקבל מכה ובוודאי לא תעביר אליכם מכת חשמל כאשר אתם מנסים להפעיל אותה. אלמנו זה הנו יסודי ותנאי להתקנת כל מערך חימום תת רצפתי חשמלי.

הפעלה קלה ופשוטה ביותר

באמצעות מערך חימום תת רצפתי חשמלי אתם יכולים ליהנות מהפעלה קלה של מכשירי ויסות החום שיחוברו למערכת. מדובר על בקרי חשמל שמאפשרים לכם לשלוט גם בטמפרטורה וגם בעוצמת פיזור החום. באופן זה אתם מבטיחים כי במבנה שלכם תותקן מערכת מאד פשוטה להבנה ולתפעול אשר מביאה את פנים המבנה למצב של חימום מידי.

ללא תחזוקה שוטפת: נדרש שדרוג מכשור הפעלה מעת לעת

בגדול, מערך חימום תת רצפתי חשמלי מגיע ללא צורך לערוך עבודות תחזוקה. במידה ויצאה מערכת יותר מתקדמת החברה תודיע לכם ותאפשר לכם לשדרג את הבקרים. שדרוג זה לא דורש שיפוץ, אלא רק את החלפת הבקרים הישנים בחדשים. החלפת צינורות חשמל נדרשת פעם בהרבה מאד שנים והדבר נעשה בשיפוץ כולל כמו ביום ההתקנה הראשוני. ככל שאתם לקוחות החברה, היא תעדכן אתכם לגבי מצבם של הצינורות ותמליץ על ביצוע עבודות התקנה מחדש אם עבר מספר רב של שנים, בהתאם לתקנים של המערכת.

Main אופנה כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
המלצות למקום לערוך אירוע בוטיק
מחפשים מקום לערוך בו אירוע בוטיק, וכבר מיואשים מכל האפשרויות שהוצעו בפניכם? מצאנו עבורכם את האפשרות...
קרא עוד »
ספט 25, 2019
מי יכול לקנות דירה במחיר למשתכן?
תכנית מחיר למשתכן היא אחת התוכניות שנועדו להציע מענה לאנשים שלא מצליחים לרכוש דירה משלהם בגין מחירי...
קרא עוד »
פבר 27, 2020
מה אפשר לעשות עם מקרר שהפסיק לעבוד? 
מקרר הוא אחד ממכשירי החשמל החשובים ביותר בכל בית. הוא אחראי על שימור המזון שלנו ושמירה על טריותו...
קרא עוד »
יונ 07, 2023