הפיכת חדר לממ"ד

הפיכת חדר לממ"ד

חדרי ממ"ד הוכחו לא פעם כמצילי חיים במדינת ישראל. המציאות הביטחונית שבה אנו מצויים כבר שנים רבות, מצריכה מאיתנו להיערך לכך בהתאם, ולהגן על עצמנו בביתנו. הפיכת חדר לממ"ד הינו תהליך חשוב והכרחי, לכל אחד ואחת מאיתנו שאינם בעלי חדר ממ"ד בביתם.

חדרי ממ"ד

חדר ממ"ד, חדר מוגן דירתי, נועד כדי לספק לנו הגנה מאיומים כאלה ואחרים כאשר אנו נמצאים במרחב הבית שלנו. בניגוד לעבר, שהיינו נדרשים לרוץ בחופזה למבנים המוגנים הציבוריים, כיום ניתן מענה איכותי ומהיר יותר בדמות חדרי ממ"ד. לצערנו, החוק להתקנת חדרי ממ"ד בבתים פרטיים, נקבע רק בשנת 1992 יחד עם פיקוד העורף, ולכן מאות אלפי מבנים ברחבי מדינת ישראל נותרו ללא מיגון שכזה.

תהליך הפיכת חדר לממ"ד, הינו תהליך חשוב שאין להקל בו ראש – לא אחת הוא הוכח שמציל חיים תרתי משמע. עובי הקירות (12 סנטימטר), רשתות הברזל ודלתות וחלונות ההדף, הם אלה שמאפשרים למעשה ליצור מעטה הגנה איכותי מפני איומים כאלה ואחרים. הרי חשבו על כך – טיל שפוגע בחלון זכוכית, מעבר לכך שהוא שובר את החלון באופן מיידי, הוא גם מתיז עשרות ומאות רסיסי זכוכית לכל עבר. זו אחת הסיבות מיני רבות, שאתם זקוקים לבצע הפיכת חדר לממ"ד.

כתהליך הפיכת חדר לממ"ד

לפני תחילת העבודה, מבוצעת בדיקה וסריקה של יסודות המבנה: חשוב להכיר את תוכניות העבודה של המבנה, על מנת להוציא לפועל את העבודה המיטבית. התקנת קירות מעובים בבטון מזוין (12 סנטימטרים), התקנת רשתות ברזל ושאר הפעולות הנדרשות להפקת חדר ממ"ד תקין שעומד בתנאים – מחויבות להיות על פי חוק.

כאשר אתם מחליטים לבצע את תהליך הפיכת החדר לממ"ד, חשוב מאוד לבדוק שהחברה שאיתה אתם עובדים היא איכותית ומקצועית. חפשו אחר ביקורות וחוות דעת באינטרנט, וכך תוכלו להיות בטוחים ורגועים שאתם נמצאים בידיים טובות. אחרת, גם בזבזתם הרבה מאוד זמן, גם הרבה מאוד משאבים, וחשוב מכך – לא השגתם את התוצאה שרציתם: הפיכת חדר לממ"ד, כזה שיגן עליכם בעת הצורך!

Main אופנה כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מתנות לראש השנה שנארזות כתרומה לקהילה
ראש השנה היהודי הוא זמן לחגוג ולהביע הכרת תודה על ברכות השנה שחלפה. זה גם הזמן להחזיר לקהילה ולעזור...
קרא עוד »
פבר 06, 2023
פעילויות לקייטנות ומתנסים – עם חשיבה מחוץ לקופסא
מחנות קיץ וניסויים מציעים הזדמנות נפלאה למשתתפים לעסוק בפעילויות מרגשות וחינוכיות החורגות מהרגיל....
קרא עוד »
אוג 15, 2023
מגשי אירוח לאירועים
האירועים אותם אנחנו חוגגים היום נושאים אופי שונה לחלוטין מהאירועים אותם חגגנו בעבר. אם האירועים...
קרא עוד »
אוק 16, 2019