הילס אוכל לכלבים

הילס אוכל לכלבים

הילס (HILL'S) הינה חברה לייצור מזון לחיות מחמד שמוצריה מסווגים בקטגוריית מזון רפואי לכלבים וחתולים. מוצרי החברה כוללים עשרות מוצרים הכוללים מזון יבש וקופסאות שימורים לכלבים וחתולים, המבוססים על פורמולות ייחודיות שיעילותן מוכחת קלינית למטרות מניעה ו/או הקלה למגוון רחב של בעיות רפואיות מהן סובלות חיות המחמד לאורך חייהם. חלק גדול ממוצרי החברה מיועדים לטיפול בבעיות שונות הקשורות לקיבה ומערכת העיכול של חיות המחמד, ומומלץ  לפני רכישת המזון ותחילת השימוש בו, להיוועץ עם רופא וטרינר.

מוצרי החברה כוללים גם מזון יבש לכלבים (הילס מטבוליק) המיועד למניעת השמנה בקרב כלבים מכל סוג ובכל גיל. מזון המטבוליק של חברת הילס, הינו מזון קליני הפועל עם המטבוליזם הטבעי של גוף הכלבים במטרה לשמור על משקל תקין ויעילותו מוכחת קלינית.

הילס – אוכל דיאטטי לכלבים

מוצרי האוכל הדיאטטי של חברת הילס אוכל לכלבים ידועים בשם HILL'S PRESCRIPTION DIET והם כוללים סדרה של מוצרי תזונה דיאטטיים הנחשבים למובילים בקטגוריה. מוצרים אלו משלבים בתוכם רכיבי מזון רפואי המותאמים למצבה של חיית המחמד וביכולתם להקל על סימפטומים שונים הנוצרים ממצבי מחלות מסוימות בכלבים.

הילס – תזונה מאוזנת

בנוסף למוצרי הדיאטה והמזון הרפואי, חברת הילס מייצרת מוצרי תזונה המיועדים למטרות הזנה יומיומית לכלבים. מוצרים אלו נכללים בסדרת מוצרי אידיאל בלאנס והם מבוססים על חומרי גלם טבעיים באיכות גבוהה ובתוספת של מינרלים וחומצות אמינו המסייעים רבות לתזונה מאוזנת ונכונה של חיית המחמד. מוצרי אידיאל בלאנס של חברת הילס משלבים בתוכם בין היתר: חלבון בריא (עוף או טונה), תפוחי אדמה ללא גלוטן, זרעי פשתן עשירים באומגה 3 ואומגה 6, ירקות המספקים ויטמינים ומינרלים ונוגדי חמצון. איכות המזון של סדרת אידיאל באלנס, תורמת רבות לתזונה יומיומית התומכת בכל הצרכים התזונתיים של הכלב לאורך כל שלבי החיים ובנוסף הם מונעים עודפים תזונתיים העלולים להזיק לכלב ולגרום להשמנה מיותרת.

חשוב לציין שכל מוצרי התזונה לכלבים של חברת הילס, מבוססים על פורמולות ייחודיות הנבדקות בעשרות מחקרים. יחד עם זאת, כאשר אתם עושים שימוש במזון הרפואי של החברה מומלץ להיוועץ עם רופא וטרינר לפני תחילת השימוש.

Main אופנה כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך משיגים ריח של בית מלון בבית?
אם נכנסתם פעם לבית מלון, אתם בוודאי יודעים שיש בו ריח כל כך טוב שבלתי אפשרי לשכוח. לא מעט אנשים תוהים...
קרא עוד »
מרץ 24, 2022
תאורה לבית
עיצוב הבית הוא דבר שרבים מאתנו מייחסים לו חשיבות רבה, מכיוון שאנו רואים משמעות בלגור בבית או בסביבה...
קרא עוד »
נוב 13, 2022
איך מעבירים את הזמן עם ילדים בבית
הורים רבים מרגישים תסכול כשהם צריכים להישאר עם הילדים שלהם בבית למשך תקופות ארוכות. בין אם מדובר על...
קרא עוד »
יול 08, 2021