בדיקת לחצי מים בבית ובבניין

בדיקת לחצי מים

כשהמים לא זורמים

אתם מגיעים הביתה, נכנסים למקלחת אחרי שהתפשטתם מהבגדים. זוהי עונת חורף גשומה ואתם מדמיינים כבר בפנטזיות שלכם איך זה לעמוד אחרי יום עבודה מתיש מתחת לזרם המים החם והחזק במקלחת, אלא שנכונה לכם הפתעה מאכזבת. אין לחץ של מים, בטח לא חמים, ולכם קר מאוד ולא נעים. כדי שתבינו מה קרה ומה נדרש לעשות תצטרכו לקרוא עד הסוף.

 

התקנת מכשיר להגברת לחץ מים

ככלל, לעיתים אין לחץ מים חזק בקומות העליונות של הבניין. במקרה כזה תצטרכו אתם ושאר השכנים בקומה להתקין מכשיר להגברת לחץ המים ואת זה עושה בעל מקצוע מומחה. אם אתם גרים בבניין חדש, סביר להניח שלא תהיה בעיית לחץ בקומות העליונות בזכות התקנת מאגרי מים שמעלים את הלחץ כנדרש, אבל אם אתם מתגוררים בבניין ישן, סביר להניח שאין מאגרי מים בקומות העליונות, אלא אם התקינו אותם מבעוד מועד, ואם לא ואכן מקור בעיית לחץ המים קיימת רק בקומות העליונות, התקנת מאגרי מים תהיה התשובה ותפתור את בעיית הלחץ בקלות.

 

עריכת בדיקה

אם בעיית הלחץ קיימת בקומות שונות בבניין ולא רק אצלכם תוכלו להתקין מאגרי מים בחלק מהקומות ולפתור את הבעיה של כולכם, אבל לפני שאנחנו קופצים למסקנות כדאי לעשות מספר בדיקות מקדימות ולקרוא לבעל מקצוע מומחה. דבר ראשון בדקו אם בעיית לחץ המים קיימת בכל הברזים בבית או בברז מסוים בלבד. ייתכן שהבעיה היא בברז עצמו ואותו צריך לתקן. כמו כן, בדקו אם בעיית הלחץ קיימת רק במים החמים. אם כן, צריך לבדוק את הדוד, כאשר הבדיקה תתבצע על ידיו של בעל מקצוע מומחה.

 

המומחיות של בעלי המקצוע

כיוון שאינכם בעלי מקצוע אתם לא תמיד יודעים איך לפתור את בעיית הלחץ ומה מקור הבעיה, אך לפני שאתם מתייאשים תזכרו שלצורך כך בדיוק יש בעלי מקצוע מומחים שיתנו לכם את הפתרונות הנכונים, לכן בכל בעיית לחץ פנו לאיש מקצוע, וכדי למנוע סתימות בצנרת שמשפיעות על לחץ המים, קראו מדי תקופה לבעל מקצוע מומחה שיערוך בדיקת לחצי מים מכל הברזים לפני שמתרחשת תקלה.

Main אופנה כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ניווט בעולם כרטיסי ה-SIM הטעונים: מה שכדאי לדעת
תחום התקשורת הסלולרית ראה התקדמות דרמטית לאורך השנים, ואחד ההיבטים החשובים ביותר במסע זה הוא כרטיס...
קרא עוד »
אוק 23, 2023
יתרונות וחסרונות של חומרי איטום משחתיים מול חומרי איטום בהזרקה
אין דבר יותר מדכא מאשר להיכנס לבית חדש או ששופץ ואז לגלות בחורף הראשון שכל הבית דולף או שיש נזילה מן...
קרא עוד »
פבר 19, 2019
חולצות טי קצרות שמתאימות לכל לוק
אתם מחפשים חולצות גברים חדשות שתוכלו לעשות בהן שימוש בחיי היומיום? לא לגמרי ברור לכם מה כדאי לקנות...
קרא עוד »
מאי 26, 2022