באיזו תקופה בשנה הכי כדאי להסתפר

באיזו תקופה בשנה הכי כדאי להסתפר

אצל כל אחד קצב הצמיחה של השיער הוא שונה. יש כאלה שאם הם לא יסתפרו אחת לחודש השיער שלהם ייראה מגודל פרא ויש את אלו שחודשיים שלושה של שקט מבדילות בין תספורת אחת לרעותה. אם נרצה לענות על השאלה באיזו תקופה בשנה הכי כדאי להסתפר, הרי שלא נוכל באמת להגיע לתשובה אחת. לכל אחד הזמנים אשר לקראתם הוא רוצה להיראות במיטבו ועל כן הוא יפנה אל הספר. אם זה לקראת החגים, אם זה לקראת אירוע וכדומה.

מתי מסתפרים?

אז הבנו שהשאלה הזו היא לא ממש רלוונטית היות ולא נוכל להחליט כי רק הקיץ או לחילופין רק חודשי החורף הם הזמנים המתאימים לנו לתספורת. בכל תקופה אנחנו רוצים להיראות במיטבנו ולא נוכל להזניח את השיער גם אם נגיע למסקנה שדווקא החורף הוא הזמן המתאים לתספורות או לחילופין דווקא הקיץ. יש כאלו שיעדיפו להשקיע עם החלקת שיער מקצועית כדי שהשיער יהיה יפה ומסודר תמיד.

תספורות קיץ וחורף

אך בכל זאת ברור שיש לו את הטרנדים החורפים לעומת הטרנדים הקיציים כאשר כל אחד עשוי להתחבר לסגנון המתאים לו. התספורות המגוונות והמשתנות מוצעות על פי רוב על ידי המקצוענים בתחום כמו https://www.davisbitton.com/, כאשר אצלם ניתן לקבל השראה ורעיונות מיוחדים וייחודיים.

גוזרים קצוות

בעונת החורף, קיימת נטייה אצל חלק מהאוכלוסייה לפתח שיער יבש. בדומה לעור המתייבש גם השיער עשוי להפוך לפחות ידידותי ונעים לעין. יש המאשימים את המזגנים המחממים ומייבשים על הדרך גם את האוויר. הדרך להתמודד עם התופעה היא להשתמש בתחליבי לחות לשיער ולמרוח עליו לאחר כל חפיפה. מלבד זאת כדאי מאוד לגזור בכל פעם מעט מהקצוות של השיער על מנת שניתן יהיה לעודד את הצמיחה. של השיער הרענן והבריא.

גם בקיץ, אם לא נשמור על השיער מפני השמש, נוכל להגיע למצב של שיער שרוף שלא ייראה במיטבו. גם כאן מומלץ מאוד לגזור מעט את קצוות השיער על מנת שניתן יהיה לעודד את הצמיחה הבריאה של השיער. כך שעם הזמן יצמח דור חדש של שיער בריא יותר ורענן יותר.

בכל מקרה, תמיד כדאי להיוועץ עם המומחים בתחום על מנת שהשיער יקבל את המענה הכי טוב והכי מושלם.

Main אופנה כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מהי מערכת רכש ממוחשבת?
מערכת רכש ממוחשבת, הינה יעילה ביותר, כך גם ניתן לחסוך לא מעט כסף והוצאות, אולם לא כל מנהלי הארגונים בין...
קרא עוד »
יול 19, 2021
קורס עזרה ראשונה מחיר
כאשר מדובר על קורס עזרה ראשונה מחיר, צריך להבין תחילה את האורכים המשתנים של הקורסים. יש קורס באורך 22...
קרא עוד »
יול 18, 2021
חשיפת הסודות של השכרת אוהלים ומכירות
כסמכות ראשונה במעלה בנושא, אני מזמין אתכם לחקור את המורכבויות הנסתרות של השכרת ומכירת אוהלים למטרות...
קרא עוד »
ינו 17, 2024