א.צ. טכנולוגיות מתקדמות לבניה – חומרי בניה מהשורה הראשונה

א.צ. טכנולוגיות מתקדמות לבניה - חומרי בניה מהשורה הראשונה

קבלו את חברת א.צ. טכנולוגיות מתקדמות לבניה – זו חברה שעוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של חומרי בנייה מתקדמים ביותר. א.צ. שיווק והפצה היא חברה מובילה בתחומה אשר מספקת מגוון עצום של חומרים מסוגים שונים לשלל מטרות ושימושים מגוונים. בין היתר ניתן למצוא אצלנו חומרי גמר, חומרי איטום, וטכנולוגיות חדשניות המשמשות בתחומי הבניה, התעשייה והקמת תשתיות.

הוותק והמוניטין

החברה פועלת בתחום כשלושים שנה. במהלך שנים אלו ספקה החברה מגוון עצום של חומרים ופתרונות מעולים למספר עצום של פרויקטים ברחבי הארץ. וזאת בפרויקטים לבניה פרטית ורוויה, ובפרויקטים לאומיים כמו נמל התעופה בן גוריון, שדה התעופה תמנע, תשתיות הרכבת, הקמת נמלים בישראל, מנהרות, גשרים, מובילי מים וגם פרויקטים ביטחוניים. הוותק הרב והעשייה בשטח מלמדים על יכולות משופרות ועל היצע עשיר ומגוון עצום של מוצרים לשלל שימושים ומטרות.

הקדמה והעכשוויות

תחום הבנייה צועד קדימה, והוא מציע כיום מגוון חומרי גלם וסוגים שונים של פתרונות מתקדמים לשלל מטרות כמו חומרי בנייה. חברת א.צ. שמה לעצמה מטרה לקדם את ענף הבניה ולהטמיע בו את מיטב הפתרונות הטכנולוגיים הטובים ביותר. בצורה זו הופכת הבניה בישראל ליעילה יותר, לחסכונית וגם לבטוחה יותר.

תהליכי ייצור ושיפור חומרים

במעבדות של החברה יש פעילות מתמדת של פיתוח חומרים ושיפור חומרים קיימים בתחומי האיטום והשיקום. כאשר המטרה היא להפיק חומרים הולמים שמתאימים לשיטות העבודה הנהוגות בארץ וכן לאקלים השורר במדינתנו. תהליכי הייצור מתבצעים לאחר חקר מעמיק והבנה של הצרכים של ענף הבנייה בישראל. יש לציין כי מוצרי החברה הינם מוצרים בייצור מקומי המוגדרים כייצור כחול לבן. כמו כן יש להדגיש כי המוצרים כולם נושאים תו תקן וכן תו ירוק. בנוסף למוצרים אלו משווקת החברה מוצרים תוצרת חברות בינלאומיות.

ליווי לכל אורך הפרויקט

החברה מספקת ליזמים ולקבלנים תמיכה לכל אורך הדרך. הידע הנרחב שרכשנו במהלך השנים והיכולות המתקדמות שלנו נרתמות לסייע לקבלנים ולצוותי הניהול של הפרויקטים השונים, זאת החל משלבי התכנון והפיתוח ועד לשלבים המתקדמים של הבנייה וסיום התהליך כולו.

 

Main אופנה כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
5 מוצרים שכל ספורטאי חייב שיהיו לו
כל ספורטאי, מקצועי או חובב, יודע שיש דברים שונים שיכולים לעזור לנו להתאמן ולהשתפר. אלה דברים שיכולים...
קרא עוד »
מאי 28, 2020
למה כדאי לכם לקנות מיכלי דולב יד 2
לאחרונה הגעתם למסקנה שאתם צריכים ציוד חדש בעסק, שכולל ארגזי פלסטיק? אם כך, ברור מדוע אתם חושבים על...
קרא עוד »
אפר 30, 2022
אן גורביץ : שיטת Bodytite
טכניקת הניתוח האסתטי של Bodytite היא אחת השיטות העדכניות ביותר בשימוש בעיצוב הגוף, כך לדברי אן גורביץ....
קרא עוד »
ספט 29, 2022