איך לשדרג את הגינה שלכם בלי לפשוט רגל

איך לשדרג את הגינה שלכם בלי לפשוט רגל

רוצים לשדרג את הגינה שלכם ולשנות את הנראות של הגינה בצורה משמעתית ?

לא צריך לשבור תוכנית חיסכון בכדי שהגינה שלכם תיראה מיליון דולר! כל מה שחשוב לדעת כדי לשדרג את הגינה בתקציב הגיוני ששווה לכל כיס.

 

אז איך אפשר גם לעצב את הגינה וגם להשתדל לחסוך?

Playa Sunshade מציעה מגוון פתרונות לעיצוב הגינה וגם פתרונות קירוי כדי שהשהייה בגינה תהיה הכיפית ביותר. בייחוד בחודשי הקיץ הישראלי, הציבור הישראלי נהנה לשהות בגינה המשפחתית וליהנות מהאוויר החם והבריזה הנעימה. כדי שהשמש לא תיקפח על הראש ושהשהייה בגינה בשעות היום תהיה נעימה אננו מציעים לכם להשתדרג ברשת צל או כיסוי ברזנט בתפירה אישית על פי גודל הגינה ושטח הגינה אותו תרצו להצליל.  רשת הצל האיכותית שנו עשויה מחוטי פוליאתילן חזקים ועמידים עם תוספי UV ייחודיים נגד קרינת השמש. לכלל המוצרים  שחברת Playa Sunshade עמידות לאורך זמן. וכך גם  לרשת הצל המותאמת אישית במיוחד לגינה שלכם.

תוכלו לשדרג את הגינה כך שכל בני המשפחה יוכלו להפיק ממנה את המקסימום באמצעות ציליה לגינה, שתותאם בצורה אישית לגינה, בצבעים שאתם תבחרו בצורה אישית.

תחת הצילייה תוכלו לשבת ולהינות מהבריזה הקייצית בשעות אחר הצהריים או להינות מישיבה בשעות הצהריים החמות מבלי להישרף מקרני השמש הארוכות.

ציליה העשויה מבד לייקרה לגינה

בקטלוג שלנו תוכלו למצוא מגוון בדי לייקרה בצבעים שונים ובגדלים שונים. כלל בדי הלייקרה המהווים את חומר הגלם לציליות שלנו בעלי תוסף UPF הייחודי אשר מסנן בצורה מצויינת כמעט את כל קרינת ה- UV המסוכנת לעור האדם (סינון של כ-98% קרינת ה- UV).

תוכלו להזמין את הצבע המתאים ביותר לגינה שלכם, כמובן שתוכלו להיוועץ איתנו בעניין התאמת הציליה לגינה שלכם. נוכל לשלוח אליכם את הציליה המתאימה ביותר שתשדרג במספר רמות את ניראות הגינה שלכם ותמשוך אתכם לישיבה תחת כיפת השמים, תחת ציליה מפנקת ואיכותית.

הקיץ כמעט כבר כאן, אם אין לכם זמן להגיע עד אלינו  אל  מושב אחיטוב בו ממוקמת החברה Playa Sunshade , בטח תשמחו לדעת שאנו עושים משלוחים מהירים לכל הארץ, תוכלו לקנות בקנייה מאובטחת באתר, עד 12 תשלומים ללא ריבית והצמדה. למה אתם מחכים? הזמינו עוד היום את השדרוג לגינתכם!

Main אופנה כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
7 הדברים שאתם חייבים לפנק את עצמכם איתם אם קיבלת שובר מתנה לחג
אין דבר יותר משמח מאשר לקבל שובר מתנה לחג. העובדה כי אנחנו מקבלים מתנה אשר מאפשרת לנו לקנות מה שבא לנו...
קרא עוד »
דצמ 24, 2018
תובנות לגבי שירותי אינסטלציה וביוב: איך לבחור בחוכמה
שירותי אינסטלציה וביוב ממלאים תפקיד קריטי בשמירה על הפונקציונליות וההיגיינה של נכסי מגורים ומסחר....
קרא עוד »
מרץ 08, 2024
איך למצוא מעצבת גבות ברחובות?
סידור ועיצוב גבות נחשב לאחד מטיפולי הקוסמטיקה הנפוצים ביותר כאשר הסיבה לכך היא שצמיחת שיער הגבות...
קרא עוד »
דצמ 05, 2021