משקולת יד אוניברסלית – 5 תרגילים מומלצים

משקולות יד אוניברסליים, הם משקולות אשר יתאימו כמעט לכל סוג של אימון שרק תרצו בו. הם מתאימים להחזרה בעת ריצה, קפיצה, ישיבה, שכיבה וכל פעולה שאינה מתקיימת דווקא בחדר הכושר. 

משקולת יד אוניברסלית – 5 תרגילים מומלצים 

  1. כאשר אתם יושבים בבית ללא מעש, זהו זמן מתאים ביותר שכדאי לנצלו, ולשים בית את אחת ממשקולות האוניברסליים שלכם וביד מסוימת, עם העברה בין אחת לשנייה, הרימו את היד והורידו חזרה. דבר זה ישפר פלאים את חוזר היד שלכם ובעיקר יוסיף לבריאות הכללית של הגוף שלכם

 

  1. אם אתם עייפים, ובזה הרגע שמתם את ראשכם על הכר, כדאי לכם להרים את אחת מהמשקולות הקיימות בביתכם, וביד אחת להרים לכיוון החזה ולהוריד, כך, במעבר מיד ליד העבירו את המשקולת מיד ליד עד להתעייפות. הסוד הוא כידוע, להמשיך מעבר שכוח שלכם שכן בזמן זה דווקא, מקבלות הידיים את החוזק והנפח הרצוי.

 

  1. החלטת לרוץ במסלול הקבוע שלכם? מצוין. לא כדאי שתיקחו את המשקולת הזרוקה לכם בבית ותביאו אותה איתכם לאיזו ריצה קלה יחד איתה.. זה יעזור לכם המון בחיזור כללי של שרירי הרגליים והגב. כמובן שבריצה עם משקולת רצוי לקחת משקולת קלה, שכן בריצה, המשקולת עלולה לפצוע אתכם. היזהרו מזה.

 

  1. הכנת אוכל תוך כדי אימון. האם זה אפשרי אתם שואלים? וודאי. קישרו משקולת על אחת הרגליים, בזמן שאתם מתהלכים לכם במטבח, המשקולת תעשה את שלה ותכביד על גופכם וכך, מאמץ הגוף ייתן לכם את האימון שאתם כה חפצים בו, גם תוך כדי הכנת אוכל.

 

  1. ספונטניות. אימון ספונטני ומגוון, הוא הדבר הכי טוב לעשות באמצע היום. לצורך אימון כזה לא באמת צריך תנוחה מסוימת ומקום מסוים. ניתן לבצע אימון כזה בכל מקום שרק תרצו ובכל מגוון תנוחות האימון.

בחירת המשקל הנכון במשקולת בזמן הליכה 

כמות המשקל היא חלק קריטי בזמן הליכה איתה. יתרון אחד הוא שניתן להתאים את המשקל, לרמת הכושר של כל אחד, אך הוספת משקל רב מדי עלולה להזיק מאשר להועיל.

למידע נוסף על ציוד ספורט ואומנויות לחימה לחצו כאן!

שירלי צדק

שירלי צדק

קניינית ומומחית לצרכנות וקנייה חכמה שתדאג שלא תבזבזו שקל אחד יותר ממה שאתם צריכים