מה זה CRM?

CRM זהו כלי עבודה חיוני לעסקים ובעצם, זו הדרך הממוחשבת, העדכנית והטובה ביותר לניהול משולב של קשרי הלקוח וניהול מכירות. מדובר במערכת מחשוב שכיום מוטמעת בדרך כלל בענן עסקי, על בסיס מודולים מגוונים. CRM מלווה את העסק ואת לקוחותיו עם שתי מטרות על. מטרה אחת היא להעניק שירות טוב יותר ללקוחות פוטנציאליים וללקוחות קיימים. מטרה שניה היא למקסם מכירות ולשפר את היעילות של נציגים עסקיים, אנשי מכירות ואף צוותי מכירות בשלימותם. 

קליטה וטיפול בפניות לקוח 

מערכת CRM מאפשרת קליטה וטיפול בפניות לקוח, מכל מיני ערוצים. הדגש כיום הוא על קליטת פרטי לקוח מערוצים דיגיטליים, פניות במיילים, פניות בווטצאפ, השארת פרטים באתר עסקי, עמודי נחיתה וכן הלאה. לאחר קליטת פרטי הלקוח, מעבירה המערכת דוחות לטיפול, כך שאיש מכירות או צוות השירות יוצר קשר עם הפונים בצורה יעילה ומהירה. להמשך קריאה בנושא פורטל לניהול לקוחות

הזנת טיפול ביומן ממוחשב עד להבשלת מכירה 

לרוב, CRM בנוי ממודולים שונים. מודול מרכזי הינו כזה שכולל יומן מובנה שבו מזינים פגישה טלפונית או פגישה פנים מול פנים, לכל לקוח. ביומנים אלה מעדכנים את הפרטים המרכזיים שעלו במהלך שיחה עם לקוח, על מנת לבצע מעקב עד לרגע שבו הבשילה מכירה או עסקה. מערכת זאת במיטבה מאפשרת יצירת טפסי לידים חדשים וניהול משופר של כל תהליכי המכירה בעסק. 

ממשקים עם תוכנות, לוגיסטיקה ומכירות 

מערכת ממוחשבת מסוג זה נועדה לייעל ולשפר כל מה שקשור עם לוגיסטיקה ומכירות. למשל, הזנת מוצרים חדשים, בניית מחירונים דיפרנציאליים, קליטת הנחות לפי כמויות, הטבות לפי לקוחות וממשק עם מערכות ניהול מלאי ו/או מערכות לניהול חשבונאי וגבייה. בקיצור, מדובר בפתרון שנותן מענה לכל תחומי הליבה של העסק, באוריינטציה שיווקית ומסחרית. למידע בנושא הפקת הצעות מחיר

שירלי צדק

שירלי צדק

קניינית ומומחית לצרכנות וקנייה חכמה שתדאג שלא תבזבזו שקל אחד יותר ממה שאתם צריכים