מגשי אירוח שגם ילדים אוהבים

מגשי אירוח שגם ילדים אוהבים

תכנון אירוע עבור ילדים, חייב לביות כזה שהדגש בו הינו על כיבוד טוב ומושך, אך גם על כיבוד בריא שאינו מושתת רק על טהרת הסוכר.

ואכן כיום, ארגון בר או בת מצווה, תכנון יום הולדת או כל אירוע אחר שיש בו ילדים – דורש לא מעט תכנונים תוך שבחירת אוכל לילדים הינה במעלה ראשונה והיא זאת שיכולה לסייע לכם לתכנן נכון.

כיום ישנן מגוון חברות העוסקות התחום הקייטרינג וההסעדה כמו חברת https://magashim.co.il/ המציעות מגשי אירוח לאירועים, תוך שמגשים אלה מקנים פתרון מושלם בזמן ארגון אירועים, שכן המגשים מגיעים חמים אל מקום האירוע על ידי שליח, קלים לחימום נוסף בעת הצורך, כמו גם שבאמצעות פתיחת המגשים והנחתם בכל מקום יציב: אפשר ליהנות מבופה כיפי ומושך מלא ניחוחות וצבע.

אבל על מה יש לשים את הדגש בבחירת מגשי אירוח שגם ילדים אוהבים? הנה שלושה דגשים שחשוב לא לוותר עליהם:

דוכני מתוקים – זה נכון, אוכל לילדים אינו חייב לביות מתוק, אך הוא צריך לשלב כמה מנות מתוקות גם אם הן עשויות מפירות. וודאו כי אתם בוחרים חברת קייטרינג שיכולה לספק לכם דוכני מתוקים לילדים בהם מגוון קינוחים או מאכלים טובים, אך גם כאלה שיש בהם סוכר מן הטבע.

מנות ביס – ילדים אוהבות מנות שניתן לקחת ביד וללכת עמם אל כל מקום בזמן שאירוע חגיגי מאפשר לילדים אטרקציות ריקודים ובילוי עם החברים. לכן חשוב לבחור לאירוע כזה מנות ביס טובות. מנות ביס כוללות בדרך כלל טורטיות סנדווצ'ונים, המבורגים קטנים, סושי, וכלל מאכלים נחטפים שילדים יכולים לקחת בקלות ביד ולצאת עמם לאטרקציות מדליקות באירוע.

פיצות ומאפים – אל תשכחו להוסיף לתפריט פיצות ומאפים. ילדים מאוד אוהבים בצקים שיש בהם גבינה, אך במידה ואתם רוצים להפוך את המאפה לבריא יותר: מומלץ לבחור חברת קייטרינג שמציעה מאפים מלחמים קלים כמו לחם כוסמין ולחם קל תוך בחירה בגבינות פחות שמנות.

לסיכום, אוכל לילדים לא חייב להיות משמין. באמצעות בחירות נכונות ושילובים מתאימים, תוכלו לבחור מגשי אירוח שגם ילדים אוהבים.

 

Main אופנה כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איזה אוכל מתאים לשבת חתן?
שבת חתן היא מאורע משמח בחיי כל משפחה שאחד מבניה או בנותיה עומד להינשא, ולכן חגיגה זו דורשת מאמצים...
קרא עוד »
יונ 23, 2020
איך מעלים ספרים לאמזון?
החברה הבין לאומית הענקית שהחלה את דרכה בתחום הספרים, מאפשרת לכל אדם להעלות את היצירה הספרותית שלו...
קרא עוד »
דצמ 31, 2020
למה דווקא מצברי שנפ
כל מי שמחזיק ברכב פרטי, מבין את החשיבות של מצבר איכותי לרכב. למעשה מדובר על הסוללה של הרכב, שנועדה כדי...
קרא עוד »
אפר 02, 2020